Jump to content

World Racing 2 naar GTA Vice City converter

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een auto gedownload voor World Racing 2, maar die zou ik graag in GTA Vice City willen hebben. Is het mogelijk om die te converteren?

Geplaatst:

Hey Eliminator,

Het zou inderdaad mogelijk moeten en kunnen zijn. Ik weet alleen niet of het moeilijk of makkelijk is, omdat ik het nooit gedaan heb. Probeer deze tutorial eens. Veel succes,

Apple-Mac ^_^

Geplaatst:
Hey Eliminator,

Het zou inderdaad mogelijk moeten en kunnen zijn. Ik weet alleen niet of het moeilijk of makkelijk is, omdat ik het nooit gedaan heb. Probeer deze tutorial eens. Veel succes,

Apple-Mac ^_^

Deze tutorial lukt mij niet, want ik heb het spel World Racing 2 niet. Is er geen andere oplossing hiervoor? Of misschien kan ik de bestanden uploaden, zodat iemand anders ze makkelijk kan converteren?

Geplaatst:

Helaas mogen wij geen auto converteren/aanpassen zonder de toestemming van de originele maker van het desbetreffende voertuig. En als je toestemming van de maker hebt, kan je beter aan de maker zelf vragen om hem te converteren of om de 3DS Max/Zmodeler file te geven. Want als het iemand van dit GTA forum moet doen, moet hij nog eerst uitzoeken hoe je de auto importeerd in 3DS Max. En dan moet hij hem nog helemaal converteren, dat laatste aleen al vergt enorm veel tijd en inspanning. Tevens gaat niemand denk ik zomaar een auto converteren van een 'Request' (Mod>hint?). Gewoonweg omdat het veel inspanning en tijd vergt.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...