PIERRO P Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) Ik ben een beetje gaan experimenteren met effecten en gradient. En het resultaat is deze nieuwe sig. Wat vinden jullie ervan en welke versie is beter?? Tips en Rates Bewerkt: 25 juni 2007 door PIERRO P Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Laatste Vesrsie is zeker het mooist ------------------------ JeremyGFX ------------------------ >>> Door RonaldVC: Zie pb-inbox<<< Reageren
PIERRO P Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Bedankt voor de reactie maar kon je niet even wat dingen opnoemen die ik eventueel kan verbeteren. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 ik heb nu wel een tip voor de signature die je nu hebt, namelijk: probeer de render wat beter uit te knippen en verwerken in je signature de tekst staat mooier in een bijpassende stijl...verder een goeie signature een mooie 7 Reageren
PIERRO P Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) Bedankt voor de reactie. Ik zal vanmiddag even kijken of ik de sig aan kan passen. Oke ik heb hem aangepast. En een wat better lettertype geprobeert. Bewerkt: 30 juni 2007 door PIERRO P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.