Jump to content

End of the line bug

Mudde

Recommended Posts

Yo GTA-freaks!

ikke ben dus rustig aan gekomen bij de end of the line missie, allemaal leuk en aardig, missie is best makkelijk te doen, all1 op het laatste wanneer de brandweer wagen van de brug raakt dan zie je 'm zo naar beneden vallen en een stukje doorschuiven, dan veranderd het beeld langzaam in zwart.... en dan zou denk ik het aftitelfilmpje moeten komen ofniet? nou, bij mij blijft ie prachtig zwart!!!!! gvdmme! Heb 'm nou al 3x gespeeld, steeds hetzelfde..... heeft iemand dat ook of nog tips? kheb een beetje een anti-climax gevoel....... :(

ik hoor het wel! laterrrrrrrrs Michiel

Delen op andere websites

misschien een beetje een standaard antwoord: heb je cheats gebruikt?

ligt het aan je cd?

zo ja, schoonmaken met speciale cd-schoonmaakspul (en controleren op krassen)

zo nee, misschien ligt het dan aan je ps2...

succes

Delen op andere websites

dit heb ik allemaal bij cheats deel gepost:

1.

jonges, jonges waarom denken jullie als je een cheat gebruikt en je wil saven staat er met duidelijk letters :

Warning! One or more cheats have been activeter. This may affect yout save game. It is recomended that you do not save this game.

ik hoop dat jullie snappen wat hier staat en zo staat het ook in het spel heb net snel een cheat gedaan welke weet ik niet maar volgens mij voor armor, 250.000 en leven in 1 cheat dus het zou volgens mij genoeg moeten zijn zo als jullie zeggen kan je wel uitspelen met cheats maar ik geloof het niet ik heb zelf de effecten gezien die het spel veranderd bij het gebruik van cheats

2.

Ik heb weer een klein onderzoek over gebruik van cheats gedaan, ik ben nu helemaal zeker van dat je San Andreas met cheats niet 100% kan uitspelen, ik heb ook op veel sites gekeken en daar stond ook dat zelfs R* zei dat gebruik van cheats je save game zeg maar beschadigd.

Zelf ging ik paar dagen geleden hele dag alleen maar cheats gebruiken er waren echt heel veel dingen anders, ik heb verder maar 1 missie gedaan en die deed het prima.

Ik kwam nog zo iets raars tegen:

Ik ging naar dat plekje toe waar je in hele grote VINEWOOD hebt, daar in de buurt lopen altijd ballas ze waren er ook maar wel minder dan grove street mannen, toen ik het spel zonder cheats ging doen was het niet zo dus ik denk dat het ook 1 van de gevolgen is van cheats gebruik .

Dus ik wil heel graag weten of hier iemand het spel al heeft 100% heeft uitgespeeld met cheats.

Dit heb ik tot nu toe over cheats kunnen uitzoeken de rest volgt als ik het spel 100% heb uitgespeeld

Delen op andere websites

Dus ik wil heel graag weten of hier iemand het spel al heeft 100% heeft uitgespeeld met cheats.

Verdere reakties over 100% uitspelen en cheats in dit topic.

Meer info over cheats en het End Of The Line-probleem kunnen uiteraard wel in dit topic.

Delen op andere websites

hey, k zag ook wel eens tot me middel weg in de straat, komt dat ook door cheats of is het gewoon een fout in het spel? 

ARGH... ONTOPIC GRAAG!

Er lopen vele topics over cheats en de gevolgen. Zoek daar een topic uit en stel daar je vraag. Dit topic gaat over het End Of The Line probleem en niet over de gevolgens van cheats in het algemeen!

@Mudde: ik heb op het forum gelezen dat iig. nog 1 iemand dit probleem ook heeft. Als ik het topic vind zal ik het hier posten.

Delen op andere websites

End Off Line

jou probleem ligt niet aan cheats, ik heb hem ook gehaald met cheats,

wat je kan proberen is opnieuw saven (ook in een nieuw slot, bijv slot 2 of 3)

als je nog in de missie zit en niet kan saven, laat je dan even doodgaan zodat je wel kan saven, save je spel dan bij een ander save house dan waar je als laats gesaved heb, dit kan ook problemen geven,

<_< netzoals niet meer kunnen basketballen als je gesaved heb bij madd dogg

Delen op andere websites

aight, gelukkig dat er wel mensen zijn die ontopic blijven! Cd had ik al schoongemaakt voordat ik hier deze post plaatste, ook ergens anders saven enz. had ik al geprobeerd... Waarschijnlijk is het toch mijn ps2! :( Hij loopt nu soms ookal vast als ik de auto met sweet in het rode parkeer voor het crackpalace, het enigste wat overblijft is in een andere slot proberen, ik hoop dat het lukt, anders heb ik heel wat uurtjes achter m'n ps2 voor noppes gezeten! Thanks 4 the reactions! Ik laat nog wel iets weten als ik meer weet! Grtzzz

Delen op andere websites

Als iemand een missie met cheats heeft gedaan zijn gevolgen vaak anders als bij andere.

Maar ik zou niet weten waarom jou missie het raar doet het is echt zonde dat je steeds opnieuw moet doen, ik had hem na 2× gehaald en ik vond het 2e × doen al zwaar genoeg.

Het schoon maken van je cd heeft niet veel invloed op het cd/spel aangezien SA op cd zit die in 2 lagen is ingepakt kan het best zo zijn dat eerste laag erg is beschadigd. Na 10/15 krassen met de diepte van minder dan 1mm. is niet zo erg dus, als het dieper is dan 1 mm. is het fataal en kan je het cd weg gooien.

PS2 is opzich best sterk apparaat die van mij is vaak gevallen maar werkt prima, als ik jou was zou ik naar winkel gaan een vragen of ze dat ding willen bekijken.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...