X-TX Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Ik zeg niet dat het niet mag ik zeg alleen dat het slecht is en dat je spel of wel je save game aan kapot gaat dat behoort tot advies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 eerste keer dat ik het spel speelde gebruikte ik cheats 2de keer niet merk wel dat het iets anders spelen is,, met cheats had die moeite met laden, is 1 keer vast geslagen, en de dingen leken meer op elkaar, zoals wijnig variatie in auto's en de zelfde mensen. het bijt mekaar niet echt, zijn ook maar kleine verschillen maar denk wel dat neo gelijk heb daarin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 aight, gelukkig dat er wel mensen zijn die ontopic blijven! Cd had ik al schoongemaakt voordat ik hier deze post plaatste, ook ergens anders saven enz. had ik al geprobeerd... Waarschijnlijk is het toch mijn ps2! Hij loopt nu soms ookal vast als ik de auto met sweet in het rode parkeer voor het crackpalace, het enigste wat overblijft is in een andere slot proberen, ik hoop dat het lukt, anders heb ik heel wat uurtjes achter m'n ps2 voor noppes gezeten! Thanks 4 the reactions! Ik laat nog wel iets weten als ik meer weet! Grtzzz op deze manier is mijn ps2 kapot gegaan :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mudde Geplaatst: 20 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 op deze manier is mijn ps2 kapot gegaan :angry: en hoe bedoel je dat dan? zit namenlijk niet te wachten op een kapotte ps2! (en richting alle mensen die cheats bij dit probleem betrekken, ik heb geen cheats gebruikt in SA!!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.