Jump to content

engste plek in sa


bus

Recommended Posts

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JeGe

    6

  • Bigstijn

    4

  • Ramonaapje

    3

  • The Distortion

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een klein gebied noordelijk van Mirror Lake. In Back o Beyond

Ik reed daar eens rond en toen zag ik daar iets lopen.

Mischien heb ik het me verbeeld. Maar toch het blijft een nogal enge plek.

:{:{

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind geen plek "eng". The Panopticon heb ik een keer 2 nachten gebleven niks gezien. :N

Ik geloof niet in die dingen zoals UFO's killers enzovoorts. Engste plek dan maar Area 69 omdat ik daar gelijk wordt doodgeknald.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn engste plek (ken) zijn the panopticon ik heb ook zoon raar gevoel en de ruines en dat geest stadje waar niemand is en er wel gekke geluiden van de begraafplaats komen huuuh scary

Link to comment
Delen op andere websites

el castillo del diablo, dat spookstadje.

het voelt er een beetje raar...

ik heb deze plek gekozen omdat ik dit wel de meest enge plak vind ( er is verders niet ozveel soeps )

en dat ene huisje op Mount Chiliad, ik weet niet wat ik er tegen heb maar ik rij er altijd om heen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hierboven, dat spookstadje.

Ik voel me steeds "bekeken",Paniticon (ifozw iets) is echt niet eng,het is maar verbeelding.

Maar bij die rolstoel (s'nachts) kom ik nooit hoor :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen

Sorry hoor, maar het is een game. Niet echt 'eng.' Dat je dan zegt 'Spannend' kan ik me voorstellen, maar dan nog alleen maar bij games als F.E.A.R. niet bij GTA hoor..

Nou ja als ik echt iets moest kiezen idd de legerbasis, want daar heb je kans afgeknald te worden door die SAMs.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind hidden interieur univsum op de PS-2 heel eng...alles is zwart en er is niemand....totdat ik bij een ander gebouw kom :engel:

Bijna alle hemelen zijn blauw net als de gewone speelwereld.

En als je niet in water zakt maar gewoon op de grond loopt zie je best vaak mesnen lopen.

Sorry ben beetje Hidden Interior gek :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind The Meat Factory van "The Meat Business" kei-eng, in die missie. Vraag me niet waarom, maar ik denk dat je soms van die momenten hebt dat de camera langzaam naar je toe gaat (doordat er zo'n stuk vlees achter zit) en zo'n enge gast zo'n Molotov Cocktail gooit (en dat m'n lievelingspersonage doodgaat :-( )

Verder ga ik heel vaak doe ik vaak de cheat dat het altijd nacht is, en dat het regent en ga ik naar het donkere bos, op zoek naar Ghost Cars (Dat doe ik natuurlijk niet zonder 3 homies in m'n car :{ )

Verder vind ik nikx echt eng, (behalve The Truth in de scene van de missie Green Goo)

Link to comment
Delen op andere websites

el castillo del diablo, dat spookstadje.

het voelt er een beetje raar...

ik heb deze plek gekozen omdat ik dit wel de meest enge plak vind ( er is verders niet ozveel soeps )

en dat ene huisje op Mount Chiliad, ik weet niet wat ik er tegen heb maar ik rij er altijd om heen :Y

Omdat je er niet doorheen kan schat ;)

Dat bos(je) bij Catalina's huis.

Vraag me niet waarom maar ik kom er echt nooit als het niet moet.

Dat is een begraafplaats...

Engste plekken nou die plek waar ik tijdens een regenbui dit zag! (Kijk Thumbnail)

The Panopticon heeft een raar sfeertje en Las Bruchas :? Ik weet niet ook zo'n raar sfeertje..

Je kan die thumbnail vinden in Back 'O Beyond vlakbij de Brug van Whetstone..

Vraag me niet hoe mijn fantasie met mij op de loop gaat.

post-42056-1182789649_thumb.jpg

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...