tinyq Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 ik vindt de engste plek dat spookstadje bij nacht laatst had ik een homie mee ja en toen stond hij achter mij en toe draaide ik me om en schrok me rot en toen knalde ik hem van schrik per ongeluk neer lol
$big$smoke$ Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 's nachts in de desert dat vind ik eng zo rond de restricted area
JeGe Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 el castillo del diablo, dat spookstadje.het voelt er een beetje raar... ik heb deze plek gekozen omdat ik dit wel de meest enge plak vind ( er is verders niet ozveel soeps ) en dat ene huisje op Mount Chiliad, ik weet niet wat ik er tegen heb maar ik rij er altijd om heen Omdat je er niet doorheen kan schat Dat bos(je) bij Catalina's huis.Vraag me niet waarom maar ik kom er echt nooit als het niet moet. Dat is een begraafplaats... Engste plekken nou die plek waar ik tijdens een regenbui dit zag! (Kijk Thumbnail) The Panopticon heeft een raar sfeertje en Las Bruchas Ik weet niet ook zo'n raar sfeertje.. Je kan die thumbnail vinden in Back 'O Beyond vlakbij de Brug van Whetstone.. Vraag me niet hoe mijn fantasie met mij op de loop gaat. Begraafplaats?? Heb daar nog nóóit grafstenen gezien Heb je screen?
PrI3sT Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 hmm ik vind een plek in san andreas niet echt eng eerder iets te maken met verbeelding ontopic: ergens een meertje dat lijkt op een BIG foot (grote voet)
Bigstijn Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) Ik heb veel dingen waar ik me niet lekker bij voel. Catalina's huis>> Die omgeving zelf al The panopticon>> naar al die crazy verhalen over leatherface, ookal bestaat hij niet. Back 'o beyond>> door die foto in the johnsson house. Jonsen house>> door die spook verhalen van beverly. Ik ren altijd als een gek het huis uit EN IK KOM ECHT NOOIT OP FISHERS LAGOON, echt nooit. dat vindt ik nog wel de engste plek van allemaal :bibber: Fabriek angel pine>> Ik vind dat bedrijf bij angel pine ook maar niks. Die grote fabriek met al die houtstappels :l Edit: ik voel me alleen in de grote steden veilig eigenlijk. Bewerkt: 25 juni 2007 door Bigstijn
Groot-Duimpje Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 bij de Ghostcars voel ik me nooit echt op me gemak
tjoef Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Ik vind het overal eng als er mist is!!! Het ergste vind ik dan nog gewoon in het bos met niemand om me heen(slik)
OG Loco Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Ik ben gangsta CJ en ben nergens bang Ik ben altijd goed beveiligd met AK's, Uzi's en shotguns
Neville Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Neville is nergens bang voor . Neville kan wel een beetje modden... Als opeens leatherface eraan zou komen zou ik gewoon mijn "EMP" wapen gebruiken . Soort zelfgemaakt "wapen" wat met een leuke lichtshow alle ents bij mij in de buurt laat neervallen . (Nee deze mod is niet beschikbaar aan derden, het is alleen voor privé gebruik) Bewerkt: 26 juni 2007 door Neville
Gino99 Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 bij de Ghostcars voel ik me nooit echt op me gemak Nee.Wat een plek.Ik rijd er altijd vol gas omheen .The Panopticon valt bij mij nog wel mee
ikt Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 bij de Ghostcars voel ik me nooit echt op me gemak Nee.Wat een plek.Ik rijd er altijd vol gas omheen .The Panopticon valt bij mij nog wel mee Ik jat ze Ik vind eigenlijk niets eng in SA... behalve... als je met 6 sterretjes rondloopt op LV snelweg.... Snel kans dat je dood bent of busted bent
cheizz Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 ik vind eigenlijk dat er nergens een echt enge plek is, maar als ik toch zou moeten kiezen koos ik zo'n huisje ergens bij de nordstar rock daar in is het best eng als het echt zou bestaan dan...
Ramonaapje Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 el castillo del diablo, dat spookstadje.het voelt er een beetje raar... ik heb deze plek gekozen omdat ik dit wel de meest enge plak vind ( er is verders niet ozveel soeps ) en dat ene huisje op Mount Chiliad, ik weet niet wat ik er tegen heb maar ik rij er altijd om heen Omdat je er niet doorheen kan schat Dat bos(je) bij Catalina's huis.Vraag me niet waarom maar ik kom er echt nooit als het niet moet. Dat is een begraafplaats... Engste plekken nou die plek waar ik tijdens een regenbui dit zag! (Kijk Thumbnail) The Panopticon heeft een raar sfeertje en Las Bruchas Ik weet niet ook zo'n raar sfeertje.. Je kan die thumbnail vinden in Back 'O Beyond vlakbij de Brug van Whetstone.. Vraag me niet hoe mijn fantasie met mij op de loop gaat. Begraafplaats?? Heb daar nog nóóit grafstenen gezien Heb je screen? Er is daar niet echt een begraafplaats, maar er zijn wel graven (zonder stenen) en er ligt een schep.
Rensch Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Engste plek: De snelweg -_- En dan vooral de snelwegen die over het water gaan... (a.k.a. bruggen) De overlevingskansen van mijn precious grijze FCR-900 zijn daar zeer klein. I love the precious!
PowerPats Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Ik vindt The Johnsens huis wel het engste plek , na al die verhalen gehoord the hebben van spoken en dat er een klein meisje uit de tv komt kom ik haast nooit meer in dat huis.
Recommended Posts