GTA_XP Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Ik ben hartstikke bang voor alle plekken in SA. Ik heb altijd 40 paardenhoeven bij me en 120 klavertjes vier Grapje, SA is een game, dus geen enge features zoals de moordzuchtige Panopticon Killer of bloeddorstige Big Foot.
Guillem Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Tsss, wat is eng? Nou, ik zeg die cock-rock, veel te freaky voor ne gozer. Voor de dames misschien leuk, maar ik zie liever andere vormen
Bigstijn Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Ik vindt The Johnsens huis wel het engste plek , na al die verhalen gehoord the hebben van spokenen dat er een klein meisje uit de tv komt kom ik haast nooit meer in dat huis. Waar heb je dat van daan Er zijn nou eenmaal van die mensen om andere mensen bang te maken Het veiligste safehouse vind ik de san fierro garage Het is wel veilig dat je niet het halve huis hoeft door te rennen Ik dacht eerst altijd dat het daar spookte bij the johnsonn house .
Erwin Martens Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 REMEMBER! ITS A GAME!!! Maar somige plekken die zijn genoemd zijn inderdaad spooky maar verder is het oke p.s. ik heb ook zo mijn enge plekjes, ik begin er niet over, te veel jeugdtrauma's van gekregen
michelIII Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 ik vind het engste plekje dat als je door de ganton gym naar de bleu hell gaat dan is het helemaal zwart om je heen en het is dan helemaal stil
JeGe Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik neem terug dat ik die plek van catalina zo eng vond. Als je bij jizzy's pleasure domes naar binnen gaat en bij het dakraam naar buiten gaat, wat je dan ziet DAT is pas eng!!! En vooral als het dat bliksemt, dan start ik gta opnieuw op of ik ga weer terug de pleasure domes in en ga naar buiten via de gewone weg(opgelucht*zucht*)
GTAVC Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik blijf altijd uit de bossen plus de dorpjes als het donker is en als ik het wel doe dan prop ik een coach helemaal vol met homies voor dat ik er kom maar de plekken waar ik me het minst op me gemak voel zijn de Panoptican met al die hutjes Fisher lagoon vanwege die killer verhalen ookal bestaat ie niet en het vliegtuig kerkhof is de desert als het nacht is
~Victorious~ Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 snachts is het altijd eng in de bosjes ofzo ik ga er alleen heen met jetpack hog boven de grond
matthew310 Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 het engste plekje vind ik in het bos gewoon als het donker is en in de dessert als het donker is bij die put met lijkzakken hoor je soms mmphmmhp(dat geluid dat iemand iets voor ze mond heeft)
RonzzZ Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Hey Ik heb niet egt een enge plek. ik vindt aleen dat spookstadje een beetje raaaaar krijg er kriebels van vindt het maar nix! Mvg.: RonzzZ[/font]
Scarface92 Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Je zie mij dan ook nooit in de bosjes bij flint Country ofzoiets! BRRRRRRR!!! Ik ben meestal te vinden in Los Santos bij ganton
Talietje Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) maar waar woont catalina of is dat een dorp en die plek met lijkzakken in dessert, waar ligt dessert? Sorry... Maar ik wil eens op verkenning of het wel werkelijk zo EEeeeeeeenng is. En wat is dat eigenlijk van the jhonson house wat is daar zo eng aan?? Ik wil het enge verhaal horen Bewerkt: 29 juni 2007 door tallex
Ramonaapje Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) maar waar woont catalina of is dat een dorp en die plek met lijkzakken in dessert, waar ligt dessert? Sorry... Maar ik wil eens op verkenning of het wel werkelijk zo EEeeeeeeenng is. En wat is dat eigenlijk van the jhonson house wat is daar zo eng aan?? Ik wil het enge verhaal horen Ze zeggen dat in the Johnson House, er een meisje uit de TV komt. Maar wat het ook wel 'eng' maakt is dat het er best donker is. Iedereen heeft zijn eigen reden. Zelf ben ik er niet zo bang voor. Catalina woont hier En de Desert is de woestijn bij LV, voor de bodybags klik hier Hier nog een kaart: Geel= The Dessert (woestijn) Roze= Catalina's House Rood= Bodybags Voor de mensen, die nog niet weten waar alle 'enge' plaatsen zijn die genoemd zijn in dit topic. Heb ik een Map gemaakt met alle Fear Points. Het zijn alleen de gene die genoemd zijn in dit topic. Klik hier Ik heb er niet bij gezet wat alles is. Maar ik probeet het zo even uit te leggen. Van boven naar beneden van links naar rechts gelezen is dit: Vliegtuig kerkhof. El castillo del diablo. (spookstadje) Bodybags in de desert. Meat Factory (let op, alleen in te komen met de Jetpack glitch en tijdens de missie of te bereiken via de telepoort mod of hidden interior) Marine schip, en het donkere plekje. The Panopticon. Catalina's House, en de graven. Fishers Lagoon, het enge huisje en rolstoel. Het enge huisje op de Mount Chillad. The Johnson House, meisje uit tv (volgens sommigen) Back 'O Beyond, en de ghostcars. Bewerkt: 30 juni 2007 door Dutchy3010
Clowntje_93 Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 The Panopticon is echt niets en in Johnson House heb ik dat ook heel vaak geprobeerd is allemaal fake. Geloof me ik probeerde eers die Killer te vinden ging ik nachten en nachten daar rondzwerven maar nee.
Recommended Posts