Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind nergens iets eng, zelfs het bos niet. Gewoon lekker muziek aanhebben, er komt toch nooit wat aan wat eng is...

• Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• JeGe

6

• Bigstijn

4

• Ramonaapje

3

• The Distortion

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Zelf vind ik dat San Andreas niet echt enge plekken heeft. Maar ik schrok wel van het Hidden Interior gebied. Ik was aan het vliegen met de jetpack, zie ik opeens CJ in spiegelbeeld. Hier schrok ik in het begin wel van. :puh: Maar echt eng is dat ook weer niet. :)

Bewerkt: door spoeky
Geplaatst:
Voor de mensen, die nog niet weten waar alle 'enge' plaatsen zijn die genoemd zijn in dit topic. Heb ik een Map gemaakt met alle Fear Points. Het zijn alleen de gene die genoemd zijn in dit topic.

Klik hier ^_^

Ik heb er niet bij gezet wat alles is.

Maar ik probeet het zo even uit te leggen.

Van boven naar beneden van links naar rechts gelezen is dit:

Vliegtuig kerkhof.

El castillo del diablo. (spookstadje)

Bodybags in de desert.

Meat Factory (let op, alleen in te komen met de Jetpack glitch en tijdens de missie of te bereiken via de telepoort mod of hidden interior)

Marine schip, en het donkere plekje.

The Panopticon.

Catalina's House, en de graven.

Fishers Lagoon, het enge huisje en rolstoel.

Het enge huisje op de Mount Chillad.

The Johnson House, meisje uit tv (volgens sommigen)

Back 'O Beyond, en de ghostcars.

:tu: Ik heb nog een om te bewerken. Zie je dat kleine witte streepje op mountchilliad. Op dat groene gedeelte.

Dat is een shady cabin. Die staat daar zo alleen. Dat is pas eng...

Geplaatst:
Voor de mensen, die nog niet weten waar alle 'enge' plaatsen zijn die genoemd zijn in dit topic. Heb ik een Map gemaakt met alle Fear Points. Het zijn alleen de gene die genoemd zijn in dit topic.

Klik hier ^_^

Ik heb er niet bij gezet wat alles is.

Maar ik probeet het zo even uit te leggen.

Van boven naar beneden van links naar rechts gelezen is dit:

Vliegtuig kerkhof.

El castillo del diablo. (spookstadje)

Bodybags in de desert.

Meat Factory (let op, alleen in te komen met de Jetpack glitch en tijdens de missie of te bereiken via de telepoort mod of hidden interior)

Marine schip, en het donkere plekje.

The Panopticon.

Catalina's House, en de graven.

Fishers Lagoon, het enge huisje en rolstoel.

Het enge huisje op de Mount Chillad.

The Johnson House, meisje uit tv (volgens sommigen)

Back 'O Beyond, en de ghostcars.

:tu: Ik heb nog een om te bewerken. Zie je dat kleine witte streepje op mountchilliad. Op dat groene gedeelte.

Dat is een shady cabin. Die staat daar zo alleen. Dat is pas eng...

O, ik heb het vierkantje aan de verkeerde kant gezet :bonk: Ik dacht al at ik fout zat. Dat witte streepje was eigenlijk het enge huisje... Sorry!

Geplaatst:

**Kleine Bump**

ik heb zelf niet echt enge plekken, enkel als ik 's avonds na 9 uur San Andreas speel. dan zie je me niet meer de stad verlaten, en passeer ik zeker niet meer de mt. Chiliad, Desert en de panopticon (wel de straat, waar het druk is)

P.S. 9 uur in real life, niet in san andreas ^_^

Greetz :cya:

Geplaatst:
Ik vindt The Johnsens huis wel het engste plek , na al die verhalen gehoord the hebben van spoken

en dat er een klein meisje uit de tv komt kom ik haast nooit meer in dat huis.

Dr staat een filmpje van op youtube. Maar idd ik kom dr alleen om te saven en dan sprint ik meestal snel t huis uit.

The panopticon daar heb ik altijd een gevoel dat ik word gevolgd/bespied er is iets ontzettend raars met dat plekje op de map. En verder krijg ik onderwater altijd de kriebels, maar dat komt door jaws.

Geplaatst:

The Panopticon, die plek jaagt mij echt schrik aan,vooral s'nachts.

Ik weet niet waarom het is gewoon zo

Ik ben nergens bang. Het is maar een spel want je weet toch zeker dat er in de jonhson house geen meisje uit de tv komt of spoken ziet.

en die panopticon durf ik ook wel rond te lopen want het is gewoon een gebied waarvan mensen zeggen dat er een man met een motorzaag loopt en als dat waar zou zijn zou dat nog niet eng zijn want het is maar een motorzaag ik heb een dikke bazooka in mijn achterzak en dan zou ik bang zijn voor een man met een motorzaag :duh:

Bewerkt: door -->nick<--

Ik weet niet precies hoe die plek heet maar waar je die wietplanten moest verbranden in de missie ''are you going to SF'' die plaats vind ik dan nog een beetje eng en alleen als ik loop. maar verder ook niks.

GRTZ. f'noord[/font]

Bewerkt: door f'noord
Geplaatst:

Ik vind die dorpjes die in de buurt van dat vliegschool griezilig. Vooral als het donker is is het niet zo fijn om daar te zijn.

Geplaatst:
Ik vind die dorpjes die in de buurt van dat vliegschool griezilig. Vooral als het donker is is het niet zo fijn om daar te zijn.

die hidden interiors vind ik scary :c

hum

Ik ben een keertje op onderzoeksreis gegaan, in de hoop meer te weten over een EE ofzo :puh: . Was toen bij Back O Beyond enzo. Het was 11 uur in de nacht, dus best scared en opeens stortte een vliegtuig neer. Ik schoot letterlijk naar achteren :schater:

Bewerkt: door Steel Dogg

hoe heet dat filmpje op joutube dan

of zet bijvoorbeeld een link :roll:

Bewerkt: door fiegel5
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...