Jump to content

engste plek in sa


bus

Recommended Posts

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JeGe

    6

  • Bigstijn

    4

  • Ramonaapje

    3

  • The Distortion

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind geen enkele plek eng, maar als ik zou moeten kiezen zou het Fisher's Lagoon zijn met die rolstoel is s'avonds wel een beetje eng omdat het zo stil is.

Bewerkt: door Squidward
Link to comment
Delen op andere websites

vind niks eng tis maar een spel en jezelf bangmaken zoals mensen in real ook doen

TIP: pak je flamethrower uit de kast en zet wat bomen in de fik en gooi wat leuke molotov's in het rond en je hebt een leuk verlicht kampvuurtje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben eigenlijk nergens bang in gta san andreas . Alleen als ik tot 0uur speel en ik helemaal alleen zonder licht thuis s'nachts rond loop in het bos dan denk ik altijd dat er zulke meneer met een kettingzaag rondloopt . :D

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit echt in gta of een mod -.- lijk me meerdere echt -.-'' en zit trouwens wel in Back o Beyond

http://nl.youtube.com/watch?v=-ULI7QJiY7o

http://nl.youtube.com/watch?v=3Xw_itUN7sM

zijn meerder filmpjes over Ghost car in gta sa

en allemaal is het in Back o Beyond

... Strange ??

Nevermind is geen mod of wat dan ook, ik ging naar Back o Beyond, opzoek naar die ghostcar's in het bos ik kwam er inderdaad wat tegen en werdt door 1 geachtervolgt 2 a 3 die reden en die stonden ergens tegen aan

ik ging ook naar zo ghostcar toe, en te probrn in te rijden . rijden kan wel. maar de auto's blijfen verrot je kan ze niet maken

2 shoots die ik heb genomen :)

ghostcar.JPG

Ghost%20car%202.JPG

Bewerkt: door The Distortion
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb meestal een raar gevoel daar vlakbij de ghostcars bij die boom die op zijn kop staat! als ik door moet komen pak ik een monstertruck en race er doorheen

Bewerkt: door Chrisvm
Link to comment
Delen op andere websites

Dit gebeurt eigenlijk meer in MTA dan in GTA ...

Sommige maps zijn daar nogal dicht bij San Fierro gebouwd, spelen zich om 12 uur snachts af terwijl het mistig is.

En nu komt het: Ik hoor steeds die raadselachtige misthoorn ... Best eng.

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje in het algemeen, waar gaat jullie stemmen eigelijk het meest geen van de engte plekken in gta sa ??

ben best benieuwd :D

>>> Door Bling: Liever niet met offtopic-vragen aankomen. Laat mensen gewoon ontopic posten, aangezien het anders een grote spamboel wordt. ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb al iets gezegt,

maar ik vind dat huisje in het Caligula's Palace ook erg eng :Y

>>> Door Bling: Gelieve voortaan je post te bewerken, indien je een toevoeging aan eerder gegeven commentaar van jezelf hebt. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

SF:P Nee, ni waar euihm ik weet niet snachts in de desert ergens als je dan midden in de woestijn rondwandelt zonder auto en het is donker en het regent... Niet dat ik ban heb maar het is toch wel eng:P

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...