Jump to content

engste plek in sa


bus

Recommended Posts

ik heb al iets gezegt,

maar ik vind dat huisje in het Caligula's Palace ook erg eng :Y

>>> Door Bling: Gelieve voortaan je post te bewerken, indien je een toevoeging aan eerder gegeven commentaar van jezelf hebt. <<<

Welk huisje?

Over Caligula's palace gesproken:

Ik vraag me af wat die kamer helemaal achteraan op de onderste verdieping is, waarschijnlijk zijn dat allemaal archiefkasten maar ik vind het een beetje lijken op een mortuarium. en het is daarbinnen ook zo f*ckin' stil. Voel ik me niet bepaald op mijn gemak.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JeGe

    6

  • Bigstijn

    4

  • Ramonaapje

    3

  • The Distortion

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is dit echt in gta of een mod -.- lijk me meerdere echt -.-'' en zit trouwens wel in Back o Beyond

http://nl.youtube.com/watch?v=-ULI7QJiY7o

http://nl.youtube.com/watch?v=3Xw_itUN7sM

zijn meerder filmpjes over Ghost car in gta sa

en allemaal is het in Back o Beyond

... Strange ??

Nevermind is geen mod of wat dan ook, ik ging naar Back o Beyond, opzoek naar die ghostcar's in het bos ik kwam er inderdaad wat tegen en werdt door 1 geachtervolgt 2 a 3 die reden en die stonden ergens tegen aan

ik ging ook naar zo ghostcar toe, en te probrn in te rijden . rijden kan wel. maar de auto's blijfen verrot je kan ze niet maken

2 shoots die ik heb genomen :)

Dit is echt ja maar ze rijden omdat ze schuin op een heuvel spawnen en dus naar beneden rollen.

En de Auto ziet er gewoon kapot uit maar eigenlijk is hij voor de rest hetzelfde als een gewone auto :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat een keertje zo'n truckermissie te doen en moest 's nachts naar blueberry

Het spel zelf speelde ik ook 's nachts dus dat speelt ook een beetje mee

komt er ineens zo'n fel wit licht op me af.

Had net gelezen over aliens enzo in san andreas dus dat was ff schrikken

bleek uiteindelijk gewoon een laagvliegend vliegtuig te zijn met landingslichten aan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt nergens een plek om bang te hebben.

Ghost car: heb ik in mijn garage staan in SF

Ghost stadje: ga ik af en toe 's nachts langs om eens lekker van het uitzicht te genieten (doe ik overal trouwens)

Lijken: ja en? geluiden of niet, ze zijn dood dus niks meer te vrezen...

Vliegtuig kerkhof: Land ik met m'n vliegtuig als ik ff in de desert moet zijn.

Red County & Flint County & co: Is gewoon natuur, niks 'spooky'. Ik rij er telkens door met trucks in die truck opdrachten van RS Haul.

Jhonson House: Die meid is nou al ontelbare kere uit de TV gekomen dat ik ze beschouw als m'n huisgenoot. Nooit schrik van gehad. Trouwens, ik steek mijn TV altijd in brand om licht te hebben, brandblusser altijd bij de hand.

Andere: Waarom schrik hebben? Ik loop rond met een mes, machinegeweer, vlammenwerper, nacht visie spul, nog wat geweren, ... In de auto staat K-Jah West of Radio Los Santos op, dus dat is lekker headbangen op de beats of meezingen met de rasta's. Op de fiets rij ik 's nachts ook rond door bossen enzo rond los santos om m'n safe-houses te checken of er weer geen vliegtuig is op neergestort. Dan ben ik altijd 'relax' op m'n fiets, dat die mist of veel-te-snel-rijdende-gekken-op-de-weg me passeren, last ervan heb ik niet.

Tenslotte, ik zit meestal in de stad omdat ik als taxi-chauffeur werk. Ik heb zo m'n eigen taxi: zwart met 'tuning' wielen met een spoiler erop met bass boost speakers, die knallen alle angst weg. Nog iets: ik loop zelf soms een rond met een kettingzaag als ik zin heb om mensen van hun geld enzo te beroven, zaag ik ze dood en neem 't geld.

Kortom: No Scary Things For Me.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die ene tunnel zo raar volgens mij links onderin de map ben ff plaats kwijt, Als je erin zit en erdoor heen rijd zie je zo raar beeld en het rijd tegen je gevoel in

Link to comment
Delen op andere websites

ik vondt de engste plek is SA the panopticon daar is het heer erg creepy met die rijwedstrijd van cecar vialpando rij ik gewoon door al ik over de finish ben geweest

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand eigenlijk bewijs dat er een meisje uit die tv kruipt??

Want kan ik ook zeggen: Opeens kwam Beverly uit de tv gekropen, maar daar heb ik dan ook geen bewijs voor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
Heeft iemand eigenlijk bewijs dat er een meisje uit die tv kruipt??

Want kan ik ook zeggen: Opeens kwam Beverly uit de tv gekropen, maar daar heb ik dan ook geen bewijs voor.

ik heb vaak iets gelezen over een meisje uit de TV.

maar ik ben daar niet van op de hoogte kan je mij misschien vertelle wat dat voor mythe is??

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...