kpaenen Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 ik wil graag een gemodde auto toevoegen aan vice city en er staat dat je een COL-file moet toevoegen aan "vehicles.col", maar hoe open je een COL-file om het bestand erin te zetten???? Reageren
Donwell Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Dit kun je volgens mij doen met de COLeditor, een handige tool hiervoor. Ik denk dat je genoeg resultaat krijgt als je eventjes bij Google intypt: GTA Col editor download. Reageren
Matiscus Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Je moet de colleditor van Steve-M downloaden. Die je hier kan vinden. Vervolgens op je dan de col, zoek je de wagen dat je hebt vervangen en je vervangt het met jouw col. Reageren
kpaenen Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 bedankt voor jullie hulp het is gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.