Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik zit vast met de missie van San Andreas en dan wel de missie Tanker Commander van Chirstiana

steeds als ik met de tanker naar haar vaders ranche ben gereden schiet christana haar vader dood en gaat de cutscene niet verder en ook als ik op enter of space druk helpt het niet

HELP WAT MOETR IK DOEN

:cya: lars

Geplaatst: (bewerkt)

Het is in deze missie de bedoeling dat je de Tanker steelt met de aanhanger. Deze moet je naar een vaste heler van Catalina brengen. Onderweg komen er twee mannen achter je aan, één probeert je te stoppen door op je te schieten. Het is de bedoeling dat je, zonder de aanhanger los te koppelen, naar de heler rijdt. Na deze rit krijg je een cutscene te zien, en dan is de missie compleet.

Voor nog meer informatie verwijs ik je door naar deze WikiGTA-pagina, waar alles nog eens staat beschreven.

@Larsino, hieronder: Dat weet ik ook wel, maar ik wist niet wie je als 'vader' bedoelde: de man achter je aan, of de heler.

Bewerkt: door Donwell

Als Catalina Mr whitaker neerschiet dan heb je de Riot cheat gebruikt. :Y

Je moet als je op de PC speelt de Spatie indrukken

Als je op de PS2 speelt moet je de X indrukken

Er onstaan namelijk verschilende bugs in het spel waaronder

het bekende probleem bij de Madd dogg missie als je deze cheat gebruikt.

edit: Donwell was me voor. :)

Bewerkt: door PIERRO P
Geplaatst:

ik drukte toen ik daar was meerdere malen op spatsie en enter maar dat hielp niet moet het op een bepaald moment ofzo ik moet toch niet op nieuw beginnen :schater:

reactie op donvell ik reed heust wel met aanhanger er heen hoor zo dom ben ik niet

Geplaatst:

Als je de Riot cheat hebt gebruikt en je hebt gesaved.

Dan zal je bij de Madd Dogg missie overnieuw moeten beginnen omdat deze bug niet te omzeilen is. :N

Je zou bij Tanker Commander gewoon verder moeten kunnen.

Geplaatst:

kijk dat is nou het probleem ze schiet steeds haar heler dood terwijl ik echt niet de riot cheat heb gebruikt en bij mad dog ging ie gewoon door bij mij

Geplaatst:

Heb je misschien mods geïnstalleerd waar het aan zou kunnen liggen? Zoniet, dan zal ik het echt niet weten. Je kunt, als het anders echt niet lukt, je savegame altijd nog plaatsen in het Savegame Aanvraag-forum, waar iemand anders hem voor je kan doen. Denk dan wel aan de regels uit deze post, wat voor degene die deze missie doet, een stuk overzichtelijker maakt.

Geplaatst:
kijk dat is nou het probleem ze schiet steeds haar heler dood terwijl ik echt niet de riot cheat heb gebruikt en bij mad dog ging ie gewoon door bij mij

Hoe kan dat nou... De missie "Madd Dogg" komt later als de missie "Tanker Commander"...

Quote van WikiGTA:

Als je de Riot cheat hebt gebruikt, schiet Catalina Mr. Whitaker dood en gebeurt er niets meer, druk dan op SPACE ( of enter ) of op X als je op de PS2 speelt. Dan speelt daarna overigens de cutscene gewoon door, zonder dat de missie nog verder gaat.

Je hebt dus wel degelijk de 'symptomen' van een RIOT-cheat, en met een beetje pech kan je daarom deze missie ook nooit halen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoe kan dat nou... De missie "Madd Dogg" komt later als de missie "Tanker Commander"...

Quote van WikiGTA:

Als je de Riot cheat hebt gebruikt, schiet Catalina Mr. Whitaker dood en gebeurt er niets meer, druk dan op SPACE ( of enter ) of op X als je op de PS2 speelt. Dan speelt daarna overigens de cutscene gewoon door, zonder dat de missie nog verder gaat.

Je hebt dus wel degelijk de 'symptomen' van een RIOT-cheat, en met een beetje pech kan je daarom deze missie ook nooit halen.

wat is de riot cheat????

wat is de riot cheat????

De riot cheat is de cheat die ervoor zorgt dat iedereen met elkaar vecht zoals gebeurt tussen de missies Riot en The end of the line. Als je deze cheat activeert treden er nare bijverschijnselen op, zoals je kan lezen in dit topic.

Je kan alle cheats die je kan gebruiken verder lezen op deze pagina (de riot cheat, die je dus niet moet gebruiken, is dus deze: Voetgangers vallen elkaar aan - STATE OF EMERGENCY, de cheats voor ps2 en x-box staan erachter) , ik adviseer dat áls je al cheats wilt gebruiken nooit op te slaan. Als je cheats gebruikt en je wilt saven geeft het spel je een waarschuwing dat je cheats gebruikt en dat dat je spel aan kan tasten.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...