Jump to content

Hotmail stopt?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kreeg net zo'n rare mail met deze inhoud:

Ik hoop dat 'íe het doet.

Weet iemand hier meer over??

post-42056-1182780201_thumb.jpg

Geplaatst:

Diti s een doorstuurgrap! Ze vragen toch nie tom een mail door te sturen! En als hun servers te vol zitten. Dan nemen ze nieuwe servers bij! Dit is 100% een grap!

Geplaatst: (bewerkt)

Wat is dit voor onzin. Hotmail kan moeilijk overbelast raken, zeker omdat nu veel mensen msn live adressen hebben.

Trouwens, wat is onderaan nou weggepaint? :engel:

Bewerkt: door Tunix
Geplaatst:
Laten we het hopen! Ik weet niet wat ik zonder MSN moet :(

Hotmail heeft niks met MSN te maken,

Met hotmail kan je een email lezen en of versturen, en je kan daar een email maken die werkt met MSN, hotmail heeft trouwens een update gedaan naar Live Mail, dus maak je niet druk msn blijft bestaan. :Y

Geplaatst:

Haha, lol, ik vind hem wel een goede.

Maar geloof je het zelf, Hotmail die stopt, in NL zijn er zo'n 5 miljoen email addressen..

En denk jij dat ze nu zomaar alles opgeven, dan zullen vele mensen gauw boos worden :puh: Misschien wel iets wat catastrofaal uit kan lopen :7

Geplaatst:
Laten we het hopen! Ik weet niet wat ik zonder MSN moet :(

Die mail is 100% facke, ik heb hem ook gekregen toen ik nog hotmail gebruikte en dat was zo'n dikke 2 jaar geleden. :Y Dus maak je maar geen zorgen en waarom zou hotmail mensen vragen de mail door te sturen? Hotmail zou gewoon een mail naar al zijn klanten sturen of de melding op hun site/webmail plaatsen. ;)

Geplaatst:

Als dit fake is vindt ik hem echt steenflauw. Tja sorry maar je account wordt verwijdert :duh:

Haha, grapje :duh: Kijk daar zitten we nou dus echt niet op te wachten zeg :duh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...