Jump to content

Saven

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb me saved games in men mapje waar het moet staan , maar als ik mijn gta sa opstart en op load druk zie ik geen enkele saved games . Ik heb nu al een keer mijn saved game verwijderd en een nieuwe erin gestoken maar niets helpt . :duh:

Weet iemand raad ?

EDIT : Het zou kunnen dat ik niet snel reageer , ik moet weg !

Bewerkt: door bruindebeer1
Geplaatst:
Ik heb me saved games in men mapje waar het moet staan , maar als ik mijn gta sa opstart en op load druk zie ik geen enkele saved games . Ik heb nu al een keer mijn saved game verwijderd en een nieuwe erin gestoken maar niets helpt . :duh:

Weet iemand raad ?

Dit gekke probleem had ik laatst ook. Ik weet nog steeds niet waardoor het komt, maar ik heb de User Files en GTA gewoon even volledig verwijderd. Daarna heb ik GTA opnieuw geïnstalleerd, en handmatig de 'GTA San Andreas User Files' weer toegevoegd. Hierna deden ze het gewoon weer zoals het zou moeten. Ik raad je het dus aan dit ook even te proberen.

Geplaatst:

Weet iemand raad ?

Dit gekke probleem had ik laatst ook. Ik weet nog steeds niet waardoor het komt, maar ik heb de User Files en GTA gewoon even volledig verwijderd. Daarna heb ik GTA opnieuw geïnstalleerd, en handmatig de 'GTA San Andreas User Files' weer toegevoegd. Hierna deden ze het gewoon weer zoals het zou moeten. Ik raad je het dus aan dit ook even te proberen.

Ok zal het proberen

Wat bedoel je met "je" savegames?

Gedownloade bestanden of zelgespeelde Savegames?

Als het een Gedownloade mpa,dan moet je eerst je dat bestand "unzippen",dat doet je met Winrar of Winzip(ik gebruik ExtractNow van Gtaforum) en dan moet je alleen dat bestandje die een B achtereen heeft en dan in "Gta San andreas users files" droppen!

Normaal moet die gaan!

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:

Wat bedoel je met "je" savegames?

Gedownloade bestanden of zelgespeelde Savegames?

Ik heb hetzelfde probleem, maar dat zijn MIJN EIGEN savegames, ik heb ALLES gecheckt, ze zijn 198 kb, ze heten:

GTASAsf1.b en GTASAsf2.b ook prima dacht ik zo, maar in San Andreas staat helemaal nix. alleen save file 1/8not present!

AAAARGH

Hier ben ik terug :7

Het werkt niet , ik heb het opnieuw geinstaleerd , maar het maakte geen verschil .

Het zijn savedgames van mijn eigen , maar gedownloade werken ook niet . :dans:

Edit : Als ik gta sa probeer op te starten , dan komt er een foutmelding van : Deze toepassing is moeten gesloten worden .

Bewerkt: door bruindebeer1
Geplaatst:

Ik heb het opnieuw geinstaleerd , nu werkte het , ik sloot het af , de volgende dag ik wil mijn gta san andreas spelen en het is opnieuw zulke foutmelding :duh: weet iemand nu raad ?? Ik vind het echt spijtig ik zat net opnieuw zo ver

.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...