GTA-er Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Wat is de bedoeling van het Los Santos Forum? Wat kun je daar doen normaal gesproken (behalve die races)? Reageren
Donwell Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Het Los Santos Forum? Nog nooit van gehoord, maar ik denk dat je dat kleine, kale plekje bedoeld waar je de LS Races kan doen, aangezien je het over races hebt. Je kan er eigenlijk niets doen, behalve dan die races doen. Er is volgens mij ook niet een bedoeling voor geweest. Maar streetraces worden altijd geheim geörganiseerd, en het is niet bepaald een 'druk' plekje. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) Heet dat dan zo Maar wat heeft dit topic voor nut eigelijk? Zo kun je van alles wel vragen wat de bedoeling ervan is. Wat is de bedoeling van Pershing Square? Wat is de bedoeling van de Babel Tower? Wat is de bedoeling van het gebouw tegenover The Ten Green Bottles? Het is gewoon een stukje in een stad, redelijk normaal toch? Misschien heb ik je verkeerd begrepen, dus wil je misschien een beetje meer informatie over jóúw bedoeling vertellen? Dan kunnen meer mensen je helpen (waaronder ik misschien ook ) En wat kun je er doen behalve de streetraces? Alles wat je in elk recht stukje land in San Andreas kan doen (bijv. rijden, lopen, fietsen, springen, burnouts maken, zelfmoord plegen, ander mensen neerschieten, vliegen, landen met een vliegtuig, cheaten, mensen aanvallen. mensen overrijden en van doden hun geld wegpakken weet ik veel ) Bewerkt: 25 juni 2007 door MartyCeha Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Misschien wil hij weten waarom het Los Santos Forum heet ofzo? Je hebt ook iets van San Andreas Sound of San Andreas Sounds ofzo Reageren
Bling Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Mensen, gelieve gewoon ontopic te blijven. Het is echt niet verboden om te vragen waar, in dit geval, de "San Andreas Street Races" voor dienen. Als je dit jezelf afvraagt, waarom zou je er dan niet naar mogen vragen? Daarom denk ik dat de vraag van de topicstarter, met behulp van Donwell's post, wel beantwoord is. Toevoegende posts zijn altijd toegestaan, maar de conclusie "Dit is een overbodig topic" is toch echt iets waar je je, als niet-crewlid zijnde, niet mee bezig hoeft te houden. {Zie dit als verduidelijking van de bedoeling van het topic.} Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.