Jump to content

maps


darkdude

Recommended Posts

Ik maak er wel eentje voor je. ;) Ik edit mijn post wel als ik klaar ben.

Edit: Matthijs, bijna juist. ;)

Deze is volgens mij het juiste:

driveref7.png

Het is de bedoeling dat je begint vanaf de Malibu club, en dan naar het zuiden rijd, en de rode route volgt. :)

En ja, kaartje is van WikiGTA.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Er is dan waarschijnlijk ook veel plaatst om er te passeren he. Je kan allesinds best een Coach nemen, en nog beter zouden 2 Coachen zijn. :)

Ik deed deze missie nooit met blokeringen ofzo, maar gewoon door aan een goede snelheid door te rijden, maar ik ken dan ook wel de baan van buiten en heb het al 100 keer gespeeld. :)

Kijk hier anders voor nog een goede tip, die misschien onmisbaar is. Die van de P.I.T. maneuvre.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is dan waarschijnlijk ook veel plaatst om er te passeren he. Je kan allesinds best een Coach nemen, en nog beter zouden 2 Coachen zijn. :)

Ik deed deze missie nooit met blokeringen ofzo, maar gewoon door aan een goede snelheid door te rijden, maar ik ken dan ook wel de baan van buiten en heb het al 100 keer gespeeld. :)

Kijk hier anders voor nog een goede tip, die misschien onmisbaar is. Die van de P.I.T. maneuvre.

Je hebt sowieso geen tijd om voertuigen te spawnen. Je moet uitstappen, een cheat invoeren en weer instappen. (?) In die tijd heeft Hilray al een te grote voorsprong. Je zult het gewoon moeten doen met het voertuig waarmee het moet. Je moet je foccusen op de race, niet op je tegenstander of ergens anders op. Hoe meer je gaat te proberen hem tegen te houden, hoe meer problemen dat jou oplevert. Je kan de hele race achter hem blijven rijden, tot één cruciale bocht, namelijk deze:

De rode streep is het normale parcours, daar zal Hilary dus ook langs gaan. Je kan hem afsnijden door via de blauwe lijn te gaan. Je neemt dan een bocht door de bosjes. Als je het goed doet heb je makkelijk een voorsprong voor de finish. Voordeel hiervan is dat deze eigenlijk niet meer uit handen is te geven.

@Hieronder: Dat wist ik al, maar ik heb er verder maar niets meer aan gedaan, omdat die van Hanneswaco klopt...

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

ik wil grog de kaart van the driver

Ik heb een kaart voor je in elkaar geknutseld:

Ik weet niet of hij exact klopt, maar ik zal hem zo nog even voor je nalopen.

Deze kaart klopt niet, je ga bij het eerste kruispunt linksaf, je ga daar rechtsaf, zo heb je de eerste 90 graden bocht niet. De kaart erboven klopt wel met de officiële route.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...