Jump to content

Los Desperados

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit in de missie van Los Desperados, de missie dat ik met cesar naar unity station moet.

Zodra ik met 2 gangmembers in de auto zit, op weg naar het station, begint cesar te lullen over dat ie met kendl wil trouwen. allemaal leuk en aardig, maar tijdens dit gesprek, verdwijnt het pijltje bij unity station van mijn radar. ik kan gewoon nog met cesar rondkarren, en mensen afschieten, cesar kan overigens niet dood... heel raar...

kan iemand mij zeggen wat ik moet doen? ik snap er echt geen snars van...

Sorry, ik heb niet op zitten letten, er bleek een mannetje uit te springen, en dus had ik niet genoeg gangmembers in de auto, vond ie niet leuk.

Er kwam ook heel ff snel door het beeld flitsen dat ik 2 gangmembers moest hebben... vandaar...

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien dat alleen het blipje verdwijnt, maar de gangmembers niet? Probeer eerst hier eens naar toe te rijden (misschien dat het wel lukt). Anders kan het ook nog aan een mod liggen. Mij is dit nog nooit overkomen, anderen volgens mij ook nog nooit. Ik denk zelf dat het aan een mod ligt, een bug is het volgens mij niet.

Edit: Ik zie dat het probleem al is opgelost. Dit is idd een veel voorkomend probleem. In ieder geval veel succes verder!

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Dat je onderweg gangmembers verliest is inderdaad heel vervelend en heeft alles te maken met de rellen (riot) die zijn ontstaan na het nieuws dat er wegens gebrek aan bewijs geen rechtzaak komt om Tenpenny, Pulaski en Hernandez te vervolgen.

Wat je ook kan proberen is pas die gangmembers te rekruteren vlak voordat je bij Unity Station bent zodat je minder kans loopt dat ze met de staart tussen de benen er vandoor gaan. succes :sigaar:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik zit zelf vast in het begin van Los Desperados. Nadat je uit het huis komt van Sweet moet je samen met Cesar een aantal Gang Members van je eigen Grove Street bij elkaar zien te schrapen. Alleen overal vechten mensen en zodra ik bijn mijn 'homies' ben kan ik geen gesprek voeren (normaal G toets of Y). Niet veel later komen er andere mensen om te knokken...

Hoe krijg ik dan die members bij me ? Cesar volgt me namelijk niet in de Ganton (auto) en ook dan komen ze niet bij me in de auto zitten :S

Geplaatst:
Ik zit zelf vast in het begin van Los Desperados. Nadat je uit het huis komt van Sweet moet je samen met Cesar een aantal Gang Members van je eigen Grove Street bij elkaar zien te schrapen. Alleen overal vechten mensen en zodra ik bijn mijn 'homies' ben kan ik geen gesprek voeren (normaal G toets of Y). Niet veel later komen er andere mensen om te knokken...

Hoe krijg ik dan die members bij me ? Cesar volgt me namelijk niet in de Ganton (auto) en ook dan komen ze niet bij me in de auto zitten :S

Misschien snap je niet helemaal hoe je een gang moet maken? Het moet inderdaad onder andere met 'G' of 'H', maar je dient ook op je members te richten, alvorens je op een toets drukt. Je pakt een wapen, je richt op een member en je drukt op 'G'. Zo wordt diegene onderdeel van je gang. Als je dit bij twee members doet zul je je missie kunnen vervolgen.

Geplaatst:
Misschien snap je niet helemaal hoe je een gang moet maken? Het moet inderdaad onder andere met 'G' of 'H', maar je dient ook op je members te richten, alvorens je op een toets drukt. Je pakt een wapen, je richt op een member en je drukt op 'G'. Zo wordt diegene onderdeel van je gang. Als je dit bij twee members doet zul je je missie kunnen vervolgen.

Hoe makkelijk kan het zijn :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...