Galiorix Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) ik wil graag dingen(auto's , gebouwen etc.) gaan texturen , maar ik weet neit waar ik moet beginnen. Ik heb al wel de programma's denk ik maar ik weet niet wat voor bestand ik meot gaan veranderen. Als er al een tutorial over is , sorry maar ik weet echt niet waar ik moet beginnen. Greetz and thanks , Galiorix Ik wil graag bijvoorbeeld de weg betere textures geven en auto's een texture zeg maar. En ik wil billboards veranderen en gebouwen mooier maken. Bewerkt: 25 juni 2007 door Galiorix Reageren
Donwell Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) Hier zijn al meerdere tuts over gemaakt, deze vind je in De Master Tutorial List. In deze lijst vind je onder andere Hoe een texture te veranderen?Hierin vind je alle basics over het veranderen van een texture. Alleen wagens texturen gaat anders, een uitzondering zijn paintjobs. Deze kunnen op dezelfde manier worden veranderd, pas wel op wat nu precies wat is. Ik heb hier nu nog een plaatje van, maar deze staat op de andere computer, als ik morgen tijd heb en eraan denk, upload ik deze wel eventjes. Bewerkt: 25 juni 2007 door Donwell Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) Ik had er weer eens overheen gekeken ,excuses voor dat Ik heb een vraagje:Ik heb een auto in GTA 3 gezet , alle hij verschijnt alleen maar in het wit. Ik heb geen idee hoe ik het kan veranderen , suggesties? Ik heb de texture van de betreffende auto al geopend maar ik weet niet wat ik moet verwijderen Ik heb in paint shop pro dat witte stuk al verwijdert maar het mog niet baten. Bewerkt: 25 juni 2007 door Galiorix Reageren
ikt Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Je zou erm wacht es effe... Jaa, volgens mij moet je een bestand deleten in de data map van GTA3, daar zitten alle textures is. Het is 100% een .txd file. Als je dat verwijderd hebt, start je GTA3 opnieuw. Nu gaatie eerst de textures aanmaken, en dan pas gaat hij je savegame laden. Nu moet alles weer normaal zijn.. Denk ik Ik heb alleen de RealGTA mod geprobeerd en toen moest het zo ook. Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Ik heb txd.img verwijdert maar dat holp niet. de textures werden wel opnieuw aangemaakt maar de Audi bleef wit Hoe kan je eigenlijk de auto stickers enzo geven? En de audi is niet wit-wit van helemaal spierwit, Maar de lak is gewoon wit en ik wil meerdere kleuren Bewerkt: 26 juni 2007 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.