Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ben ff bezig geweest met een nieuwe sig:

4v4w5y9.jpg

Lijkt alsof ik er niet veel aan gedaan heb maar dit is het origineel:

http://i10.tinypic.com/52qev5k.jpg

Veel Knip en plakwerk dus :D ( Mannetje uitgeknipt en verplaatst en trap er opnieuw in gezet..)

Graag Rates&Comments want ben er aardig lang mee bezig geweest

EDIT: Ik had iemand beloofd dat ik het eerste nieuwskopje van vandaag over een game met screenshots daarbij op gamersnet, dat ik daar een sig over zou maken en dat werd dus dragonball z:

dbzqb1.jpg

Niet echt mijn smaak maar ik vond hem wel grappig geworden :puh:

Graag Comments&Rates aub...

Bewerkt: door Bronko
Geplaatst:

het vele knip en plak werk is toch niet voor niets. ik vind het wel gaaf gelukt eigenlijk. heel gaaf.

de eerste indruk was dat het gewoon een plaatje was waar je je naam op gezet had. maar door de stock erbij zie je dat er veel meer is gedaan. het effect dat het mannetje naar beneden grind is wel leuk gedaan. het lettertype is ook wel leuk gedaan. is het het originele lettertype dat je hebt nagemaakt? of is het gewoon een eigen?

8/10 puntje voor de originaliteit

de dragonballz sig:

deze lijkt mij eigenlijk vrij simpel. maar het ziet er wel leuk uit. ik vind dat de render misschien wat beter had mogen bijgewerkt worden. de border is simpel maar strak.

Geplaatst:

Bedankt voor het raten Backsmash :tu: Dat van dat lettertype, ik heb gewoon een lettertype genomen dat op het originele skate lettertype lijkt..

Nog meer Comments&Rates aub..? Want ik ben er best lang mee bezig geweest dus zou graag nog wat meer Comments&Rates Zien :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...