kamranoi Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 yow ik vroeg me af of iemand val elk soort missie op mijn savegame 1 missie wilt doen. en bij de andere denise robinson verwenen tot 100% (savegame 8 ) >>> Door Bling: Voortaan even het lijstje uit de regels van het Savegame Aanvraag forum gebruiken, s.v.p. <<<
-Matthijs- Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) T-Bone Mendez - Mission Passed! Beloning: $5000 - Respect + Ran Fa Li - Mission Passed! Beloning: $6000 - Respect + 100% Denise - Mission Passed! Beloning: Pimp Suit De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebnruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 25 juni 2007 door -Matthijs-
kamranoi Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 T-Bone Mendez - Mission Passed!Beloning: $5000 - Respect + Ran Fa Li - Mission Passed! Beloning: $6000 - Respect + 100% Denise - Mission Passed! Beloning: Pimp Suit De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebnruikt. Veel plezier en succes verder! bedankt maar als ik het opstart begint het weer in het begin van de storyline.
-Matthijs- Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) bedankt maar als ik het opstart begint het weer in het begin van de storyline. Dan ben ik hem waarschijnlijk vergeten door de converter te halen. Geen probleem, dan doe ik dat alsnog even: T-Bone Mendez: Ran Fa Li: 100% Denise: Bewerkt: 28 juni 2007 door -Matthijs-
Recommended Posts