Jump to content

GTA SA laden Savegame probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nu een week San Andreas, en alles werkte prima, totdat opeens bij "load game" helemaal nix meer stond, alleen maar "Save file 1 Not present" "Save file 2 not present" etc! Kijk maar post-70873-1182788143_thumb.jpg, maar als je in Mijn documenten/ GTA SAn Andreas User Files kijkt, staan ze daar nog wel gewoon primapost-70873-1182789548_thumb.jpg, alleen in-game geeft ie ze niet weer!

HELP!

Bewerkt: door Sh1fty
Geplaatst:
hoo ik zie dat er net zon bericht is geplaatst maar dat kon ik niet weten(30 min verschil) maar alsjeblieft

REAGEER TOCH!

Pal onder dit topic staat een topic met hetzelfde probleem. Afgezien van dat, ik heb dit probleem laatst ook nog gehad. Ik heb het simpelweg opgelost door een herinstallatie. Onthoudt dat dit dé beste oplossing voor vele problemen is, waaronder waarschijnlijk deze. Verwijder daarnaast ook even je 'GTA San Andreas User Files', puur voor de zekerheid. Vergeet dus geen back-up's te maken van je savegames. Installeer GTA dan even opnieuw, en maak handmatig de nieuwe 'GTA San Andreas User Files' weer aan. Ik deed hetzelfde, en bij mij loopt hij weer zoals het hoort.

Geplaatst:

Hallo,

ik heb ook een probleem ik was lang voorbij de missie ''amphibous assault'' ik heb mijn game gesaved en toen ik hem weer wilde opstarten stond er Save File corrupted ik heb ook via de site mijn save game gedownload uitgepakt en in de map geplakt bij gta sa userfiles, maar er stond nix moet ik nou helemaal opnieuw beginnen of is er nog een ander mogelijkheid?

Geplaatst:
Hallo,

ik heb ook een probleem ik was lang voorbij de missie ''amphibous assault'' ik heb mijn game gesaved en toen ik hem weer wilde opstarten stond er Save File corrupted ik heb ook via de site mijn save game gedownload uitgepakt en in de map geplakt bij gta sa userfiles, maar er stond nix moet ik nou helemaal opnieuw beginnen of is er nog een ander mogelijkheid?

In eerste instantie heb ik nog twee oplossingen voor je, dus probeer die even.

Ten eerste vind je in dit topic meer informatie over het 'savegame corrupted' probleem. Er word uitgelegd hoe het probleem te omzeilen, of iets dergelijks. Ik raad je aan de instructies daar te volgen. Heeft dat verder geen effect, dan kun je het tweede proberen.

Een eventuele tweede optie is het maken van een gast-account op je PC. Installeer GTA een keer opnieuw en meld je af via 'start > afmelden > andere gebruiker'. Als het goed is kom je bij een nieuw scherm, waarin je uit enkele accounts kan kiezen, waaronder je net nieuwe gast-account. Meld je aan op dat account en speel via het spel via dat account. Je savegames kun je uiteraard kopiëren.

Geplaatst:

Heey, Ik heb zojuist savegame 100% gedownload.

maar als ik die wil laden gaat ie trug naar het windows

scherm en staat er GTA.exe reageert niet en sluit ie af

maar als ik mijn gwn opgeslagen spel laad doet hij dit niet

ik heb het spel al eens opnieuw geinstalleerd maar dat

verandert owk al nix kan iemand me alsjeblieft helpen?

Double-M

Geplaatst:
Heey, Ik heb zojuist savegame 100% gedownload.

maar als ik die wil laden gaat ie trug naar het windows

scherm en staat er GTA.exe reageert niet en sluit ie af

maar als ik mijn gwn opgeslagen spel laad doet hij dit niet

ik heb het spel al eens opnieuw geinstalleerd maar dat

verandert owk al nix kan iemand me alsjeblieft helpen?

Double-M

Voordat ik je eventuele oplossingen ga geven, wil ik eerst weten welke versie savegame je hebt gedownload. Gaat het om een V1 of V2 savegames. Ten tweede moet ik ook even weten wat de versie van je spel is, want ik vermoed dat je de verkeerde versie savegame voor je eigen spel probeert te laden. In het hoofdmenu van GTA: San andreas vind je jouw versienummer. Staat er 'V1.01' of niets, dan heb je V1 en download je dus V1 savegames. Staat er 'V2', dan heb je V2 en download je daar savegames voor. Een V1 savegame zal niet werken op V2, en omgekeerd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...