JelleVD Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 Ik heb een probleem, ik weet niet hoe ik mijn eigen liedjes in GTA VCS kan luisteren op de radio. Iemand enig idee hoe dit moet ? Alvast bedankt, JelleVD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 Je kan hier eens kijken. Dat is wel voor LCS maar volgens mij zal het wel ongeveer het zelfde zijn als VCS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Op de ps2 is dat met een usb-stick niet mogelijk toch?? Mvg Jelle,G. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Op de ps2 is dat met een usb-stick niet mogelijk toch?? Je geeft zelf het antwoord al: eigen muziek is inderdaad niet op de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories te beluisteren (en dat geldt overigens ook voor alle andere GTA's voor op de PlayStation 2 ). Maar je kunt uiteraard in het pauze-menu de optie Audio in het Audio-menu op nul zetten en vervolgens zelf je muziek opzetten via een ander medium. Je moet immers wat als je je eigen muziek wilt beluisteren... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.