Master-mind Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 okee ik heb de zoekmachine gebruikt maar daardoor heb ik alleen maar meer vragen erbij omdat ze zeiden van : moet je eerst dat halen dan weer niet dan dit weer en dan weer wat anders wel :S flink irri dus als het kan wil ik er een goed antwoord op wat moet je allemaal doen om wang cars te kopen? ik heb gelezen dat je eerst de rijschool af moet maken dan je rijvaardigheid op 100 procent moet je daarna nog wat meer doen of krijg je dan meteen een bericht ofzo van dat je hem kunt kopen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 ***spoiler*** je moet eerst rijschool doen en dan na een paar missies kan je het kopen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Wat ook al 100x is uitgelegd :rolleyes: Slotje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts