bartje_rullezzz Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 kan iemand mij vertellen of er oook een mod is voor de playstationversie. zo ja kan iemand mij vertellen hou dat allemaal werkt. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 welkom op het forum bartje_rulezzz er zijn helaas geen mods voor de ps2 versie ik heb zelf ook de ps2 en pc versie maar je kan alleen op de pc versie modden of xbox grtz jens Reageren
Matiscus Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Alvast welkom op het forum. Voor vragen en problemen kan je altijd bij mij terecht. Je kan namelijk wel modden op de PS2 maar dan heb je een speciale disc nodig. (De naam ontglipt mij). En die CD zelf kost ook al redelijk veel. Ook denk ik zelfs dat modden via PS2 illegaal is, omdat je steeds een nieuwe disk moet branden. Dus verder gaan we hier niet op in! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.