Rogier0202 Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 hey jongens ik heb een probleem als ik me spel afsluit gaat die niet terug naar mijn buroblad maar blijft die helemaal zwart en moet ik steeds me computer uit doen en weer op nieuw op starten weet iemand hoe dat kan Reageren
headhunterke Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 hey jongens ik heb een probleem als ik me spel afsluit gaat die niet terug naar mijn buroblad maar blijft die helemaal zwart en moet ik steeds me computer uit doen en weer op nieuw op starten weet iemand hoe dat kan Probeer het bestandje gta_set te verwijderen uit de GTA user files onder mijn documenten. Enne, doet die dat elke keer, zwart blijven, of is dat maar een paar keer? Reageren
sevaboy Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Doe gewoon een RE-instal(Gta San andres verwijdereren via "software" die je vind op Configuratiescherm)en verwijder ook "Gta San Andreas Users Files" en maak alleen een Back-up van je savegame('s),dan installer je hem gewoon zoals de eerste keer. Als het dan nog blijft,kijk of dat er krassen inzitten(soms zie je ze niet,dan moet je ze eens onder een lamp houden)en ga naar de winkel om in te ruilen(als je garantie hebt en het kasticketje nog hebt) of anders moet je een nieuwe kopen,het kost maar iets van 20 euro. Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 hij blijft elke keer zwart alle me spelle doen zo niet allen sa Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 hij blijft elke keer zwartalle me spelle doen zo niet allen sa Ik vrees dat het dan eerder aan je videokaart of iets dergelijks ligt. Heeft hij het in het verleden wel gedaan? Reageren
headhunterke Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 ik denk net hetzelfde dutchy. Probeer eens je schijf te defragmenteren, dit kan voorkomen dat je pc te lang naar bepaalde onderdelen moet zoeken. Aangezien ik dit nog niet heb voorgehad, weet ik dus ook niet zeker of het werkt. Je kan maar proberen he ;-) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.