Jump to content

wachtwoord script

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zoek een scriptje voor een pagina met een w8 woord maar kan dat nergens vinden , heeft iemand dat script ?

Alvast bedankt

Geplaatst:

Een directory beveiligen kan met .htaccess

klik

Een bepaalde pagina kan ook heel simpel:

if($_SERVER['PHP_AUTH_USER'] != "naam" || $_SERVER['PHP_AUTH_PW'] != "wachtword")
{
 header("WWW-Authenticate: Basic realm=\"Beveiligd!\"");
 die("<h1>401 Authentication Required</h1>");
 exit;
}

en plak dit boven je pagina.

Geplaatst: (bewerkt)
In de META toch ?

META elementen zijn er alleen maar om de browser informatie over je web-pagina te geven.

De code die lenniejmaster je gaf moet je tussen <?php en ?> tags zetten (helemaal vanboven aan je pagina). :Y

Edit:

Ik had zelf deze code nog nooit tegen gekomen dus ik heb ook weer iets bijgeleerd! Bedankt lenniejmaster. :dans: Ik heb de code juist ook getest en het werkt allemaal zoals het hoort.

Bewerkt: door Argon
Geplaatst:
In de META toch ?

META elementen zijn er alleen maar om de browser informatie over je web-pagina te geven.

De code die lenniejmaster je gaf moet je tussen <?php en ?> tags zetten (helemaal vanboven aan je pagina). :Y

Edit:

Ik had zelf deze code nog nooit tegen gekomen dus ik heb ook weer iets bijgeleerd! Bedankt lenniejmaster. :dans: Ik heb de code juist ook getest en het werkt allemaal zoals het hoort.

Bij da (acronym ???) Bovenste textje over WWW.w3 ofzow .nogwa (dus boven de HTML tags)

P.S op een site gekeken naar w8woord , gevonden werk goed maar zo te kraken , eventjes in de broncode kijken :zz::zz:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...