jaak_mertens45 Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Wat is eigelijk een drive by. Ik heb et al dikwijls zien staan maar ik zou begot ni wete wa et is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Een drive-by is als je met je homies in een auto zit en dan uit het raam schiet op andere gangs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Wat is eigelijk een drive by. Ik heb et al dikwijls zien staan maar ik zou begot ni wete wa et is. Sjoo... Waar kom jij vandaan <_< Een Drive By is toch wel bijna het meest bekendste uit GTA en al helemaal als je aan de MCDonalds denkt in het echt.. pff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Een drive-by is als je met je homies in een auto zit en dan uit het raam schiet op andere gangs Een drive-by kun je ook alleen doen, op een motor/fiets of vanuit een cabriolet :-) Een drive-by is vanuit/vanaf een rijdend voertuig op iets/iemand schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Wat is eigelijk een drive by. Ik heb et al dikwijls zien staan maar ik zou begot ni wete wa et is. Sjoo... Waar kom jij vandaan <_< Een Drive By is toch wel bijna het meest bekendste uit GTA en al helemaal als je aan de MCDonalds denkt in het echt.. pff whahaha goeie grap :rolleyes: niet iemand verbeteren als je het zelf ook niet weet hè zoals BT al zei: uit een raam of cabrio schieten op andere gangleden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Wat is eigelijk een drive by. Ik heb et al dikwijls zien staan maar ik zou begot ni wete wa et is. Sjoo... Waar kom jij vandaan <_< Een Drive By is toch wel bijna het meest bekendste uit GTA en al helemaal als je aan de MCDonalds denkt in het echt.. pff whahaha goeie grap :rolleyes: niet iemand verbeteren als je het zelf ook niet weet hè zoals BT al zei: uit een raam of cabrio schieten op andere gangleden hij heeft wel gelijk hoor, dat zijn 1 van de eerste dingen die bekent zijn gemaakt :rolleyes: , en dan nog vragen om wat een drive-by is :lol: , dit is de eerste die het vraagt, dus wel noobie vind ik :rolleyes: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Wat is eigelijk een drive by. Ik heb et al dikwijls zien staan maar ik zou begot ni wete wa et is. Sjoo... Waar kom jij vandaan <_< Een Drive By is toch wel bijna het meest bekendste uit GTA en al helemaal als je aan de MCDonalds denkt in het echt.. pff whahaha goeie grap :rolleyes: niet iemand verbeteren als je het zelf ook niet weet hè zoals BT al zei: uit een raam of cabrio schieten op andere gangleden Vayne, Kom op zeg. Je weet vast wel beter. En als je zo'n opmerking over mij maakt. Ga dan eerst bij jezelf na of ik niet gelijk heb. In GTA, (volgens mij al vanaf de allereerst GTA) Kan je drive by's doen. So shut up and bother someone else.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 vraagje?: hoe kan je een drive by doen bij de pc versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 vraagje?: hoe kan je een drive by doen bij de pc versie Druk op Q of E en druk dan op CTRL. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 vraagje?: hoe kan je een drive by doen bij de pc versie hetzelfde als bij de ps2 versie: een gang oprichten en dan met je gangleden in je auto gaan en die beginnen automatisch te schieten tegen je vijanden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.