Honkbal95 Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 hallo hoe installeer ik de modern car mod dan zitten er meer dan 40 autos in 1 maar hoe installeer ikd at pakket met img en heb ik er geen last van tijdens het spelen van samp? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 hallohoe installeer ik de modern car mod dan zitten er meer dan 40 autos in 1 maar hoe installeer ikd at pakket met img en heb ik er geen last van tijdens het spelen van samp? Ik neem aan dat je de 'San Andreas Modern Mod' bedoelt? Deze is gewoon te installeren met een automatische installer. Je hoeft dus niet bestanden toe te voegen en/of te verwijderen. Overigens was het zo dat zulke mods geen probleem waren voor Sa-MP, mits de 'handling'.cfg' e.d. niet waren aangepast. Ik meen dat je vanaf nu geen enkele mod meer geïnstalleerd mag hebben. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) ik had eerst 2 mods geinstalleerd met sami maar 1 lukte van de 2 dus spel verwijdert en opnieuw geinstalleert voor de rest is de game schoon op v1.0 welke installer eigenlijk t gaaat over allemaal wagens die worden vervangen in gta sa door gemodde? Bewerkt: 25 juni 2007 door jens_nl_nl Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 ik had eerst 2 mods geinstalleerd met sami maar 1 lukte van de 2 dus spel verwijdert en opnieuw geinstalleert voor de rest is de game schoon op v1.0 welke installer eigenlijk t gaaat over allemaal wagens die worden vervangen in gta sa door gemodde? Bij de 'San Andreas Modern Mod' zit als het goed is een '.exe' bestand. Dubbelklik hierop en een automatische setup zal starten. Dat betekent dus dat je enkel de path voor GTA: San Andreas moet kiezen, en een paar keer op 'volgende' moet klikken. Dit alles staat overigens gewoon op hun site, net zo als de lijst met voertuigen die worden vervangen en welke er voor in de plek komen. Die pagina is overigens hier te zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.