Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb SAMP gedownload en als ik met en server verbonden ben en sa start op en het laad scherm is geweest dan krijg ik ineens een fout melding van rapport verzenden hoe kan dit ik heb het spel opnieuw geistaleerd

Geplaatst:
ik heb SAMP gedownload en als ik met en server verbonden ben en sa start op en het laad scherm is geweest dan krijg ik ineens een fout melding van rapport verzenden hoe kan dit ik heb het spel opnieuw geistaleerd

Ik vermoed ten eerste gewoon dat je een verkeerde versie hebt. GTA: San Andreas bestaauit uit twee versies. Een V1 en een V2. Wat precies het verschil is, dat is wat lastig uit te leggen. Maar het komt erop neer dat met V2 minder goed te modden valt dan met V1. Als je dus SA-MP wilt doen moet je V1 hebben. In het beginscherm van San Andreas kun je zien welke versie je hebt. Staat er niets, dan heb je V1.

Als je V2 hebt, dan moet je downgraden. Ik ga nu even uitleggen hoe dat moet. Download en installeer eerst even deze patch. Download nu de 'main.scm' en 'script.img' van V1. Deze kun je hier downloaden. Pak het bestand uit en er zullen twee bestanden uitkomen, namelijk de bestanden 'main.scm' en 'script.img'. Die twee bestanden moet je kopieëren naar de volgende map: 'Deze computer/*/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Maak wel een back-up van de bestanden die er zal staan. Deze bestanden die je nu download zullen de al bestaande bestanden vervangen. Om dat te voorkomen maak je een back-up. Een back-up is dus eigenlijk een kopie van een bestand. Zet deze overigens in een map waar je hem wel weer terug vindt, bij voorkeur in een speciale nieuwe map.

V1 Files:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...