The_Bloody_Albo Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 hey,kheb een problem ik kan Gta 3 niet installeren! Kan u my helpen mss wnt ik kan er niat aan uit:s:s:s:s De pc vraag de correcte Path :s:s:s:s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 hey,kheb een problem ik kan Gta 3 niet installeren!Kan u my helpen mss wnt ik kan er niat aan uit:s:s:s:s De pc vraag de correcte Path :s:s:s:s Een installatie heeft geen juiste path nodig, die maakt hij zelf wel. Als de map GTAIII/Rockstar Games nog niet bestaat, dan zal de setup automatisch vragen of deze zal moeten worden aangemaakt. Heb je dit probleem al misschien eerder gehad? Of heb je hem altijd gewoon kunnen installeren? En je hebt de originele versie van het spel mag ik aannemen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.