Jump to content

Een paar vraagjes ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee leden,

Ik ben nieuw bij SA:MP en ik wil het ook graag blijven spelen. Maar ik heb een aantal vraagjes:

1. Kan je ook zelf een server maken ?
  2. Kan je cheaten of mods gebruiken ?
  3. Hoe kan je wapens kopen ?
  4. Hoe kan je zien of iemand bij jou hoort ?
  5. Hoe geraak je uit de gevangenis als je iemand van jou eigen team hebt vermoord :D (het ging perongeluk)
  6. Kan je ook zelf Race wedstrijden maken ?

BTW, bij mij gaat SA:MP in slow motion, weet iemand hoe ik dat kan veranderen ?

Alvast bedankt,

Woetsha.

Geplaatst: (bewerkt)
Hee leden,

Ik ben nieuw bij SA:MP en ik wil het ook graag blijven spelen. Maar ik heb een aantal vraagjes:

1. Kan je ook zelf een server maken ?
  2. Kan je cheaten of mods gebruiken ?
  3. Hoe kan je wapens kopen ?
  4. Hoe kan je zien of iemand bij jou hoort ?
  5. Hoe geraak je uit de gevangenis als je iemand van jou eigen team hebt vermoord :D (het ging perongeluk)
  6. Kan je ook zelf Race wedstrijden maken ?

BTW, bij mij gaat SA:MP in slow motion, weet iemand hoe ik dat kan veranderen ?

Alvast bedankt,

Woetsha.

1) Jazeker kan dit, echter staat hier volgens mij wel een bijdrage tegenover. Lees voor meer informatie over het maken van servers even deze pagina door.

2) Nee, beiden zijn uitgesloten. Cheats zijn logisch natuurlijk, want het wordt er voor de anderen niet echt beter op als jij gaat cheaten doormiddel van hacks. Mods in de vorm van voertuigen waren toegestaan bij oude versie, maar bij de nieuwe heb ik gelezen dat ze niet meer kunnen.

3) Door anderen te vermoorden, ontvang je geld. Van dat geld kun je wapens kopen in de Ammunations. Deze zijn overigens op dezelfde locatie gehuisvest als in het normale spel. Daarnaast kun je ook eten kopen bij bijvoorbeeld de Burger Shot. Hiermee verhoog je je health, mocht je gewond zijn.

4) Dan heeft diegene dezelfde kleur. Dit kun je zien in de scorelijst en/of op de radar.

5) Op deze vraag heb ik helaas geen antwoord.

6) Dat zou vast wel kunnen, ja. Maar volgens mij moet je hiervoor admin zijn van de server. Meer info kan ik je niet geven omdat ik er helaas niet meer van afweet.

Dat SA-MP wat sloom gaat kan liggen aan een te hoge ping. Een te hoge ping zorgt voor lag waarop het begint te schokken en dergelijke. Dit kun je voorkomen door overbodige processen onder het spelen uit te zetten. Voorbeelden van deze processen zijn verscheidene downloadprogamma's, internet of MSN.

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...