kelvin1234 Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 beste luitjes, ik heb san andreas al een hele tijd en ik isntaleer hem dus voor de 1000ste x alleen deze X op me nieuwe computer.... lles is beter dan het zou moeten zijn maar als ik de game wil opstarten zegt hij..... doe de echte cd/dvd in....... terwlijl ik hem origineel heb....... dit vind ik erg vreemd omdat ik hem op me oude computer wel gewoon kan spelen....... iemand id-n ? met vriendelijke groeten kelvin Reageren
Guillem Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 beste luitjes,ik heb san andreas al een hele tijd en ik isntaleer hem dus voor de 1000ste x alleen deze X op me nieuwe computer.... lles is beter dan het zou moeten zijn maar als ik de game wil opstarten zegt hij..... doe de echte cd/dvd in....... terwlijl ik hem origineel heb....... dit vind ik erg vreemd omdat ik hem op me oude computer wel gewoon kan spelen....... iemand id-n ? met vriendelijke groeten kelvin Damn, Ik had precies hetzelfde probleem! Mijn oplossing; ik heb de originele cd gekocht Jouw cd is origineel of niet? Nu is het alleen zo, dat de animaties vooraf, rijdens en na missies problemen opleveren. (Vallen weg) En het verkeer knippert en gaat erg overdreven hard (ontploffingen tot gevolg bij kruisingen) Bij een andere topic ook al vermeld, kan aan nieuwe systemen liggen (ik vermoed dual core processoren) anybody een idee? ben ook wel benieuwd of het cd-herkenningsprobleem opgelost kan worden, heb me er toen ook mateloos aan geirriteerd Reageren
kelvin1234 Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 beste luitjes,ik heb san andreas al een hele tijd en ik isntaleer hem dus voor de 1000ste x alleen deze X op me nieuwe computer.... lles is beter dan het zou moeten zijn maar als ik de game wil opstarten zegt hij..... doe de echte cd/dvd in....... terwlijl ik hem origineel heb....... dit vind ik erg vreemd omdat ik hem op me oude computer wel gewoon kan spelen....... iemand id-n ? met vriendelijke groeten kelvin Damn, Ik had precies hetzelfde probleem! Mijn oplossing; ik heb de originele cd gekocht Jouw cd is origineel of niet? Nu is het alleen zo, dat de animaties vooraf, rijdens en na missies problemen opleveren. (Vallen weg) En het verkeer knippert en gaat erg overdreven hard (ontploffingen tot gevolg bij kruisingen) Bij een andere topic ook al vermeld, kan aan nieuwe systemen liggen (ik vermoed dual core processoren) anybody een idee? ben ook wel benieuwd of het cd-herkenningsprobleem opgelost kan worden, heb me er toen ook mateloos aan geirriteerd jaah ik heb het dus origineel al sinds het begin en idd mijn nieuwe pc heeft dual core... maar het is gewoon dat hij de cd neit herkent terwijl hij echt is... beetje vaag....... mja Reageren
Bigstijn Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Mischien moet je je drivers eens updaten Ik heb dit probleem gehad met vice city. -xxx- En toen werkte hij wel. Ik mag geen link geven want op dit forum mag je geen warez en links. Doorgeven dus Nog veel succes, je kan wel naar nvidia.nl gaan voor drivers! >>> Door Bling: Behalve het feit dat je geen links naar illegale praktijken mag geven, mag je er ook niet over praten. Gecensueerd.<<< Reageren
kelvin1234 Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 nou heb ik dus al me driver cd die ik bij me videokaart kreeg geinstalt en meer drivers....... alleen me dvd speler herkent de cd maar niet...... nou d8 ik het op te lossen door hem te downloaden en de cd te faken met speciale programma's...... alleen hij blijft niet werken......... dus wat voor probleem zal dit dan zijn... want ik hou van gta alleen san andreas is de enige die ik thuis heb ik hoop nog steeds op hulp Reageren
Ninoke Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 nou heb ik dus al me driver cd die ik bij me videokaart kreeg geinstalt en meer drivers....... alleen me dvd speler herkent de cd maar niet...... nou d8 ik het op te lossen door hem te downloaden en de cd te faken met speciale programma's...... alleen hij blijft niet werken......... dus wat voor probleem zal dit dan zijn... want ik hou van gta alleen san andreas is de enige die ik thuis hebik hoop nog steeds op hulp Volgens mij ligt het aan je DVD/CD lezer als het niet te veel moeite is sluit eens een andere DVD/CD lezer aan en kijk wat hij dan doet! Want ik heb hetzelfde gehad met BF2 ik had even een andere DVD/CD lezer aangesloten en toen deed hij het wel! grtz Ninoke jaja bier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.