gangster1 Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 hey ik speel nu al elk spel van gta maar heb nog nooit een full tuned boosterke tegegekome in een spel van gta. Is dit een optie alleen voor op de pc of kun je ook op ps2 brommers tune en ze precies zoals in het echt late uitzien met andere kappe, sportstuur, andere uitlaat ???? kan iemand me iets meer vertellen over op welk platform je dit kan toepassen (pc,ps2)?? alvorens bedank't Reageren
Wijst Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) Volgens mij zijn de enige dingen die je kan tunen zijn auto's maar ik zal het even opzoeken als ik iets vind verleen ik je zodadelijk de informatie. Na mijn zoekactie op wikigta heb ik geen informatie kunnen vinden over brommers en motors het enige voertuig dat je kan tunen is dus de auto op elk platforum. Bewerkt: 25 juni 2007 door wijst Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Wat je precies bedoeld is mij niet helemaal duidelijk, weet niet wat je bedoeld met 'boosterke' en ook Van Dale weet het niet. Wat ik je wel kan melden is dat op het spel op de PC aanpassingen kunnen worden gemaakt, deze aanpassingen worden mod(s) genoemd. Veel mods hebben betrekking op voertuigen waardoor er bijvoorbeeld van een voertuig een heel ander voertuig gemaakt kan worden m.b.v. zo'n mod. Meer informatie over mods en modden kan je in dit subforum vinden. Voor mod-aanvragen is boven aan dit subforum een gepind topic, >klik<. Mods kan je dus alleen gebruiken voor het spel op de PC, niet voor de PS2 en XBOX. Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord. PS: Modden heeft eigenlijk niets meer met tunen te maken zoals in de mod-shops in het spel. Reageren
Bassiej Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 hey ik speel nu al elk spel van gta maar heb nog nooit een full tuned boosterke tegegekome in een spel van gta. Is dit een optie alleen voor op de pc of kun je ook op ps2 brommers tune en ze precies zoals in het echt late uitzien met andere kappe, sportstuur, andere uitlaat ???? kan iemand me iets meer vertellen over op welk platform je dit kan toepassen (pc,ps2)?? alvorens bedank't Tunen kan op elk platform, dat heeft er niets mee te maken want San Andreas is namelijk op alle platforms precies hetzelfde. Tunen van motoren en brommens gaat helaas niet. De enige voertuigen die je kunt tunen zijn auto's. Echter zijn niet alle auto's geschikt om te tunen. Er zijn drie modshops; Loco Low Co, TransFender en Wheels Arch Angels. Bij de Wheels Arch Angels zijn maar een paar auto's te modden. Deze kunnen dan wel uitgebreid veranderd worden. Voor meer informatie over Wheels Arch Angels verwijs ik je door naar WikiGTA. Loco Low Co is een kleine modshop in Los Santos waar je alleen maar Lowriders kunt modden. Meer informatie over de modshop kun je ook op WikiGTA vinden, hier.. TransFender is de grootste modshop in San Andreas en heeft ook meerdere locaties. In deze modshop kunnen ook veel auto's gemod worden. Voor meer informatie over deze modshop verwijs ik je weer door naar WikiGTA. Reageren
JeGe Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Gewoon auto's tunen kan op elke console. Modden kan zover ik weet alleen op de pc en ps2. Op de ps2 heb je wel armax (action replay max) nodig die je op bol.com voor ongeveer 25/30 euro kunt kopen. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Je kan diverse wagens tunen/oppimpen in verschillende modshops. >>KLIK<< voor info welke wagens je kunt tunen/pimpen in Transfender. >>KLIK<< voor welke streetauto's kunnen in Wheel Arch Angels. >>KLIK<<. voor welke Lowriders kunnen in Loco Locow. Deze modshops zijn het zelfde als op de consoles. Al deze drie zijn modshops waarmee je een aantal bepaalde wagens kunt opvoeren en kunt oppimpen. Succes Bewerkt: 26 juni 2007 door GTA_XP Reageren
gangster1 Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 hey ik speel nu al elk spel van gta maar heb nog nooit een full tuned boosterke tegegekome in een spel van gta. Is dit een optie alleen voor op de pc of kun je ook op ps2 brommers tune en ze precies zoals in het echt late uitzien met andere kappe, sportstuur, andere uitlaat ???? kan iemand me iets meer vertellen over op welk platform je dit kan toepassen (pc,ps2)?? alvorens bedank't ja ik bedoelde idd voor autos zeer extreem te tune maar nu heb ik van iemand gehoort dat je een (booster spirit) in je spel kun't zetten daarmee dattik nieuwschierig was om erachter te kome of jé dit op ps kon doen. En bedankt vo de mods typ het was idd en antwoord op men vraag! hey na aanleiding dat sommige mij niet begrijpte heb ik hier een link van een filmpje waar je ziet wat ik bedoel. Je ziet in het begin al een booster staan in het spel Reageren
JeGe Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Deze hebben ze gewoon gemod en waarschijnlijk vervangen met de faggio. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ja, het zijn door GTA-fans gemaakte scooters. Ze zijn alleen op PC beschikbaar met een modificatie. Heb je SA op PC, dan heb je geluk. De scooters zijn te downloaden op: >>KLIK<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.