Jump to content

gangwar

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een probleem met de laatste plaats die ik moet veroveren. het is een klein geel deel in het noord oosten van los santos. Bij de blok met de grote S-bocht. Het probleem is dat er nooit genoeg gang memebers zijn om een war te starten. Kan iemand mij helpen aub?

Bewerkt: door stalsken
Geplaatst: (bewerkt)

Als er geen gangleden lopen moet je misschien eens even wegrijden en terugkomen. Je moet er toch wel ooit eentje zien.

Probeer eens de volgende dingen te doen:

• Schiet in een territorium willekeurige mensen dood, het moeten geen gangmembers zijn. Het kunnen ook voetgangers zijn.
  • Laat de politie achter je aanzitten in een territorium.
  • Kijk in de auto's naar gangleden, ze kunnen ook rondrijden in hun territorium.
  • Recruteer wat homies en rij ermee naar een territorium, zij beginnen te schieten op een ander ganglid. Ook al zitten ze in een auto.

Nogmaals, je moet toch ooit een mens tegenkomen, save eens of loop eens weg. Ooit moet je toch een ganglid zien...

Veel succes! :)

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst:
bedoel je de grove streeters of ballas?

Ik denk dat ie Vagos bedoelt, aangezien hij ''Geel'' zei ^_^

soory niet gezien

je kan het makkelijk doen door een rondje te lopen in de gangwar area :dans:

• 3 maanden later...
Geplaatst:
bedoel je de grove streeters of ballas?

Ik denk dat ie Vagos bedoelt, aangezien hij ''Geel'' zei ^_^

soory niet gezien

je kan het makkelijk doen door een rondje te lopen in de gangwar area :dans:

ik had een vraagje? als je voor de tweede keer met Sweet gebieden moet gaan veroveren, kun je dat dan onbeperkt blijven doen. of heb kun je na een missie niet meer de gebieden veroveren.

want ik vroeg me af of je eerst alle gebieden moet veroveren en dan na de missie end of the line dat niet meer kunt.

alvast bedankt

guusje

Geplaatst:

Kijk: Je krijgt een missie en dan moet je territory's veroveren (mag) Je kan dat gewoon allemaal doen. Eigenlijksis het nutteloos als je net bent begonnen. Als je bij Return TO Los Santos bent dan moet je wel 30% territory's veroveren. Maar als je bij de missies van Los Santos bent hoeft het niet. Want als je naar de badlands gaat zijn er geen territory's meer.

Veel plezier met GTA ;)

mvg, visser23

Geplaatst:
als je voor de tweede keer met Sweet gebieden moet gaan veroveren, kun je dat dan onbeperkt blijven doen. of heb kun je na een missie niet meer de gebieden veroveren.

want ik vroeg me af of je eerst alle gebieden moet veroveren en dan na de missie end of the line dat niet meer kunt.

alvast bedankt

guusje

Als je voor de 2de keer gebieden moet veroveren gaan ze niet meer weg na de missie: End of The Line en kun je ze altijd blijven veroveren totdat ze allemaal van jou zijn :)

Geplaatst:
Kijk: Je krijgt een missie en dan moet je territory's veroveren (mag) Je kan dat gewoon allemaal doen. Eigenlijksis het nutteloos als je net bent begonnen. Als je bij Return TO Los Santos bent dan moet je wel 30% territory's veroveren. Maar als je bij de missies van Los Santos bent hoeft het niet. Want als je naar de badlands gaat zijn er geen territory's meer.

Veel plezier met GTA ;)

mvg, visser23

Fijn dat je wilt helpen visser23, maar op deze manier maak je het alleen maar nog onduidelijker en onnodig ingewikkeld. Ik heb je bericht minstens twee maal moeten lezen om het nog enigzinds te kunnen begrijpen. Als je een periode in het spel aanduidt of een bepaalde missie bedoeld geef dan wat duidelijker de namen zoals ze in het spel voorkomen. Zoals: 'The Green Sabre' of 'Home Coming', eventueel met een handige link naar WikiGTA. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...