stalsken Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Ik heb een probleem met de laatste plaats die ik moet veroveren. het is een klein geel deel in het noord oosten van los santos. Bij de blok met de grote S-bocht. Het probleem is dat er nooit genoeg gang memebers zijn om een war te starten. Kan iemand mij helpen aub? Bewerkt: 26 juni 2007 door stalsken Reageren
Jon-asses Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Als er geen gangleden lopen moet je misschien eens even wegrijden en terugkomen. Je moet er toch wel ooit eentje zien. Probeer eens de volgende dingen te doen: Schiet in een territorium willekeurige mensen dood, het moeten geen gangmembers zijn. Het kunnen ook voetgangers zijn. Laat de politie achter je aanzitten in een territorium. Kijk in de auto's naar gangleden, ze kunnen ook rondrijden in hun territorium. Recruteer wat homies en rij ermee naar een territorium, zij beginnen te schieten op een ander ganglid. Ook al zitten ze in een auto. Nogmaals, je moet toch ooit een mens tegenkomen, save eens of loop eens weg. Ooit moet je toch een ganglid zien... Veel succes! Bewerkt: 26 juni 2007 door Jon-asses Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 bedoel je de grove streeters of ballas? Reageren
Kinzorro Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 bedoel je de grove streeters of ballas? Ik denk dat ie Vagos bedoelt, aangezien hij ''Geel'' zei Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 bedoel je de grove streeters of ballas? Ik denk dat ie Vagos bedoelt, aangezien hij ''Geel'' zei soory niet gezien je kan het makkelijk doen door een rondje te lopen in de gangwar area Reageren
guusje Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 bedoel je de grove streeters of ballas? Ik denk dat ie Vagos bedoelt, aangezien hij ''Geel'' zei soory niet gezien je kan het makkelijk doen door een rondje te lopen in de gangwar area ik had een vraagje? als je voor de tweede keer met Sweet gebieden moet gaan veroveren, kun je dat dan onbeperkt blijven doen. of heb kun je na een missie niet meer de gebieden veroveren. want ik vroeg me af of je eerst alle gebieden moet veroveren en dan na de missie end of the line dat niet meer kunt. alvast bedankt guusje Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Kijk: Je krijgt een missie en dan moet je territory's veroveren (mag) Je kan dat gewoon allemaal doen. Eigenlijksis het nutteloos als je net bent begonnen. Als je bij Return TO Los Santos bent dan moet je wel 30% territory's veroveren. Maar als je bij de missies van Los Santos bent hoeft het niet. Want als je naar de badlands gaat zijn er geen territory's meer. Veel plezier met GTA mvg, visser23 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 als je voor de tweede keer met Sweet gebieden moet gaan veroveren, kun je dat dan onbeperkt blijven doen. of heb kun je na een missie niet meer de gebieden veroveren.want ik vroeg me af of je eerst alle gebieden moet veroveren en dan na de missie end of the line dat niet meer kunt. alvast bedankt guusje Als je voor de 2de keer gebieden moet veroveren gaan ze niet meer weg na de missie: End of The Line en kun je ze altijd blijven veroveren totdat ze allemaal van jou zijn Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Kijk: Je krijgt een missie en dan moet je territory's veroveren (mag) Je kan dat gewoon allemaal doen. Eigenlijksis het nutteloos als je net bent begonnen. Als je bij Return TO Los Santos bent dan moet je wel 30% territory's veroveren. Maar als je bij de missies van Los Santos bent hoeft het niet. Want als je naar de badlands gaat zijn er geen territory's meer.Veel plezier met GTA mvg, visser23 Fijn dat je wilt helpen visser23, maar op deze manier maak je het alleen maar nog onduidelijker en onnodig ingewikkeld. Ik heb je bericht minstens twee maal moeten lezen om het nog enigzinds te kunnen begrijpen. Als je een periode in het spel aanduidt of een bepaalde missie bedoeld geef dan wat duidelijker de namen zoals ze in het spel voorkomen. Zoals: 'The Green Sabre' of 'Home Coming', eventueel met een handige link naar WikiGTA. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.