GTA freakje Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Hallo allemaal. wat vinden jullie grof taalgebruik in GTA san andreas? ik vind dat ze heel vaak motherfucker zeggen. aangezien dit erg grof is ben ik het er eigenlijk niet mee eens dat R* dat heeft gedaan. ik zou het leuk vinden als jullie ook je mening gaven.
JeGe Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Tja kijk, het zijn gangsters dus moet je niet verwachten dat ze iemand flapdrol ofzo gaan noemen. Want kijk naar VC of gta3 dat heeft niks met echte gangsters te maken dus hoor je dat ook minder. En de leeftijd is eigenlijk 18. Maar ik vind het wel goed zo
GTA freakje Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Tja kijk, het zijn gangsters dus moet je niet verwachten dat ze iemand flapdrol ofzo gaan noemen.Want kijk naar VC of gta3 dat heeft niks met echte gangsters te maken dus hoor je dat ook minder. En de leeftijd is eigenlijk 18. Maar ik vind het wel goed zo ja maar goed. straks gaan al die hangjongeren naar iemand roepen: hey motherfucker. omdat ze dan GTA hebben gespeeld
JeGe Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Tja kijk, het zijn gangsters dus moet je niet verwachten dat ze iemand flapdrol ofzo gaan noemen.Want kijk naar VC of gta3 dat heeft niks met echte gangsters te maken dus hoor je dat ook minder. En de leeftijd is eigenlijk 18. Maar ik vind het wel goed zo ja maar goed. straks gaan al die hangjongeren naar iemand roepen: hey motherfucker. omdat ze dan GTA hebben gespeeld Uit zo'n onderzoek van eerst bleek dat zo'n games geen invloed hebben op taalgebruik enzo. En als je echt 18 bent doe je dat ook niet zomaar, iemand van 11 oke die willen indruk maken maar dat gebeurt zover ik weet niet.
Michiel23 Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Tja kijk, het zijn gangsters dus moet je niet verwachten dat ze iemand flapdrol ofzo gaan noemen.Want kijk naar VC of gta3 dat heeft niks met echte gangsters te maken dus hoor je dat ook minder. En de leeftijd is eigenlijk 18. Maar ik vind het wel goed zo ja maar goed. straks gaan al die hangjongeren naar iemand roepen: hey motherfucker. omdat ze dan GTA hebben gespeeld Dan zit je wel erg in het spel. Dat zal vast wel wat mee vallen. En ik wil je ook graag op wijzen dat hang jongeren zich altijd de tering vervelen, dus dat doen ze nu al. Altijd als ik naar school fiets staan er wel een groepje 18/19 jarigen mensen uit te schelden vooral oudere mensen voor hoer e.d. Dus ik denk niet dat het wat uit maakt of de hang jongeren Gta hebben gespeeld of niet, ze blijven altijd schelden omdat ze hun vervelen. Ik denk dus dat het niet uitmaakt.
Wijst Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 GTA is een geweldadige game het is eigenlijk ook niet voor niets 18+ en in de andere gta's zoals vc en III wordt ook gescholden je kan nog meer dingen verzinnen warom je het niet eens bent met R* bijvoorbeelt dat je met je vriendinnen seks kan hebben enzovoort ik vindt het wel oke in als je een game wil waar geen gescheld inzit moet je een 3+ spelletje kopen !
Rensch Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Ik vind dat het schelden in GTA SA best veel toevoegt aan de humor in GTA. Bijv. dat een voetganger naar de politie roept: 'You punk ass busteh!!' Of wat ik helemaal geweldig vond waren de scheldwoorden die Tenpenny riep naar Carl: 'you m*therf*cking piece of shit gangbanging c*cksucker!' hahaha geweldig ^^ Bewerkt: 26 juni 2007 door Rensch
spoeky Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Vergeet niet dat gta eigenlijk voor 18 jaar en ouder is! Ze kunnen moeilijk gaan zeggen you stupid fruitcake! Dat schelden zorgt juist voor de humor. Als je niet tegen dat gescheld kan, moet je geen gta spelen vind ik! En dat schelden valt nog wel mee. Het is een 18+ spel!
mathi Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Ik vind dat het schelden in GTA SA best veel toevoegt aan de humor in GTA. Bijv. dat een voetganger naar de politie roept: 'You punk ass busteh!!'Of wat ik helemaal geweldig vond waren de scheldwoorden die Tenpenny riep naar Carl: 'you m*therf*cking piece of shit gangbanging c*cksucker!' hahaha geweldig ^^ volkomen gelijk, het hoort erbij, het maakt het compleet, dat is ook amerika, ik vind het zalig ook als cj iemand aanrijd scheld hij ze ook uit, neem het humoristisch op!!!
Hanneswasco Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Het schelden in San Andreas is normaal, of denk je dat de echte gangs dat niet doen? Zelf mensen in Amerika die niet in een gang zitten doen het, zelf mensen van Nederland en Belgie doen dit. Al vind ik het soms ook wel grof, maar het is niet echt, en het is 18+...
headhunterke Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 beetje zielig als je hier tegen bent, sorry da ik het zeg. MAar het zijn gangstahs enne, ik denk niet dat dit effect heeft op het taalgebruik van jongeren.
GTA_XP Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Zoals andere leden ben ik het zéér eens met "Het zijn echte gangsters" En het spel is zoals door iedereen gezegt is voor +18. Geen wonder dat jij het niet goed vind. Stel: CJ loopt door een straat vol Ballas, ineens zegt één van de Ballas: Hey sukkel! of Go away monkeybear! Dat is toch onzin!? Dan zijn ze helemaal geen gangsters! Wil je toch een spel waarin minder gevloekt word, koop toch +6jarigen spel. Zoals Cleudo of zoiets.
sevaboy Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Hallo allemaal.wat vinden jullie grof taalgebruik in GTA san andreas? ik vind dat ze heel vaak motherfucker zeggen. aangezien dit erg grof is ben ik het er eigenlijk niet mee eens dat R* dat heeft gedaan. ik zou het leuk vinden als jullie ook je mening gaven. Dat is Gangstha taal,waarom heeft The Game dan ook zo'n woorden en 50 enz. Luister eens naar Radio Los Santos, dan hoor je ook motherfucking,shit enz., en de meeste zoals: Dr.Dré,Ice Cube,Eazy-E,2pac,D.O.C enz. zijn geboren in de omgeving waar CJ woont(dus Los Santos,dus niet Hollywood(Vinewood)alhoewel dat ook bij Los (Angeles) Santos hoort)
ContRa Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Het is een 18+ game.. dus na 18 jaartjes mag zo wat gezegt worden Het ligt ook eigenlijk aan de ouders moeten ze het maar niet toelaten dat ze het kope..
GTA freakje Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 ik vind dat ook wel grappig. toen er een politieauto stind te wachten bij een stoplicht, kwam er zo'n vent achterstaan en die zei: get your motherfucking ass out of the way. zo leuk he.
Recommended Posts