S()nny Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) ik hep 2 sigs gemaakt: hier zijn ze: Assasin's creed: Mario smash football: please rates & comments gr S()nny Bewerkt: 26 juni 2007 door s()nny Reageren
Bigstijn Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Ik vindt mario smash footbal de beste dus die rate ik maar Leuke render Ik weet niet of die voetbal al zo was maar die is erg mooi De tekst is ook wel oke Maar ik zou toch een andere lettertype nemen. Goed dat je een border hebt toegevoegdt. De achtergrond is wel vet Maar volgende keer nog 1 effectje derbij? Een 8.5 Een van je mooiste! KUTGW! Reageren
S()nny Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) OK bedankt Bigstijn voor het raten... nog meer mensen die willen raten A.U.B.?? zou ik heel erg fijn vinden.... gr S()nny Bewerkt: 26 juni 2007 door s()nny Reageren
S()nny Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Niemand geen rates meer?? gr S()nny Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.