NandroDavids Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Zolang als ik me kan herinneren verbergt mijn taakbalk zich automatisch als ik m'n muis er niet op gericht heb. Dat doet 'ie nu nog steeds keurig, alleen springt 'ie niet tevoorschijn als ik m'n muis er wél op houd. Hij verschijnt enkel nog als ik op het bureaublad ben en dus niet in iTunes, Internet Explorer of enig ander programma. Ik heb al meerdere keren verschillende dingen aan- en uitgevinkt, maar helaas: Hij functioneert nog steeds niet zoals 'ie hoort te doen en al tijden heeft gedaan... Het zal wel aan mijn gebrekkige kennis liggen, maar is er iemand die de oplossing heeft?
GTAfan054 Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Staat 'taakbalk altijd op voorgrond weergeven' ook aangevinkt?
NandroDavids Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Staat 'taakbalk altijd op voorgrond weergeven' ook aangevinkt?Bij Taakbalkweergave staan nu bij mij 2 dingen aangevinkt:Taakbalk automatisch verbergen. Gelijksoortige knoppen gegroepeerd weergeven. De optie die jij noemt staat bij mij dus niet aangevinkt; moet dat juist wel? Edit >> Op wonderbaarlijke wijze is mijn taakbalk weer genezen...ongelooflijk.
Recommended Posts