jw the king Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Ik wil bullion run het makkelijkst doen, en dat is denk ik de pakketjes te verzamelen met een voertuig waar er veel in kunnen. welk voertuig kan ik dan het makkelijkste pakken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Het makkelijkst is deze missie te doen met een snelle en lichte wagen zoals de cheetah of infernus. Want hoe meer pakketjes je pakt hoe zwaarder je wagen wordt en als je wagen al licht is en veel vermogen heeft wordt het makkelijker, het is trouwens handig om niet alle pakketjes in één keer te pakken, maar eerst even naar de garage te gaan om je pakketjes af te leveren. Voor een missiebeschrijving van wikigta klik hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Ik wil bullion run het makkelijkst doen, en dat is denk ik de pakketjes te verzamelen met een voertuig waar er veel in kunnen. welk voertuig kan ik dan het makkelijkste pakken?Ikzelf gebruikte voor deze missie altijd de Cartel Cruiser, wat een erg sterk voertuig is die aardig wat pakketjes tegelijk kan vervoeren. Met deze auto moet de missie eigenlijk geen enkel probleem vormen, zolang je uiteraard zelf ook een beetje in de gaten houdt of de auto te zwaar wordt. Bedenk namelijk wel dat je af en toe een heuveltje op moet rijden en dat gaat soms lastig met een extreem zware auto. Let dus goed op het aantal pakketjes...helaas kan ik me niet herinneren hoeveel pakketjes je tegelijkertijd kunt vervoeren met een Cartel Cruiser, maar dat vind je zelf gauw genoeg uit.Veel succes ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.