Michiel23 Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Iederekeer als ik mijn PC opstart, staat er dat er nog 11 E-mailberichten staan op mijn account. Dit klopt niet, omdat ik die E-mails Zondag al verwijderd had. Maar toch blijft hij aangeven dat er op mijn E-mail 11 (Het gaat over mijn Hotmailadres) mails staan, terwijl er op dit moment 0 Mails opstaan heb net gezien. Kan iemand mij helpen hoe ik dit er uit krijg? Als dit blijft, is mijn pa van plan het systeem er Zaterdag weer van plan op het opnieuw te installeren. Daar heb ik eerlijk gezegt weinig nocht aan. NB: Ik gebruik Windows XP gewoon. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Lees je die mails met Outlook of Outlook Express? Of gebruik je daarvoor een web-based Emailprogramma? Ik lees mijn mailberichten ook wel eens via Internet maar bij het verwijderen streept het programma de berichten simpelweg door (zo dus). Wil ik ze écht verwijderen moet ik vervolgens nog ergens kiezen voor "wis verwijderde items" of zoiets.... Reageren
Michiel23 Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Lees je die mails met Outlook of Outlook Express? Of gebruik je daarvoor een web-based Emailprogramma? Ik lees mijn mailberichten ook wel eens via Internet maar bij het verwijderen streept het programma de berichten simpelweg door (zo dus). Wil ik ze écht verwijderen moet ik vervolgens nog ergens kiezen voor "wis verwijderde items" of zoiets.... Nee. Ik gebruik zelf geen Outlook en/of Outlook Express. Deze 11 mails komen gewoon van mijn MSN adres. De Mailadres van Outlook Express is van mijn Pa. Daar kom ik niet aan. Nee, deze 11 e-mails die ik Zondag al verwijderd heb, zijn afkomstig van mijn (eigen) MSN adres. Maar bedankt voor je reactie ik zal het wel even verder uitzoeken. Bewerkt: 26 juni 2007 door Michiel23 Reageren
ifc3 Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Lees je die mails met Outlook of Outlook Express? Of gebruik je daarvoor een web-based Emailprogramma? Ik lees mijn mailberichten ook wel eens via Internet maar bij het verwijderen streept het programma de berichten simpelweg door (zo dus). Wil ik ze écht verwijderen moet ik vervolgens nog ergens kiezen voor "wis verwijderde items" of zoiets.... Nee. Ik gebruik zelf geen Outlook en/of Outlook Express. Deze 11 mails komen gewoon van mijn MSN adres. De Mailadres van Outlook Express is van mijn Pa. Daar kom ik niet aan. Nee, deze 11 e-mails die ik Zondag al verwijderd heb, zijn afkomstig van mijn (eigen) MSN adres. Maar bedankt voor je reactie ik zal het wel even verder uitzoeken. Als je een Hotmail mail adres hebt, staan de e-mails sowieso niet op je pc. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Jawel die komen in het gebruikersscherm te staan doordat je je hebt aangemeld bij MSN of WLM. Ze staan dus niet echt op je pc maar ze worden wel genoemd. Bewerkt: 26 juni 2007 door gta_rulez Reageren
Die-hard Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Windows er opnieuw opzetten zal niets helpen, volgens mij staan de mails er daadwerkelijk in.. Waarschijnlijk staan je nieuwe mails op een andere pagina van je inbox en zie je er dus over. Reageren
Woetsha Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Ze laten niet alleen jou e-mails zien, maar alle e-mailadressen die ooit op je computer zijn aangemeld. Als er bijvoorbeeld een vriend van jou op jou pc heeft aangemeld en hij heeft 11 berichten dan zullen die berichten ook onder jou accountnaam komen ! Het beste wat je kan doen is even naar het inlogscherm te gaan *zie prentje*. Waar er in dit geval ***hotmail.com staat, staat er naast ook een pijltje naar beneden gericht. Al die e-mailadressen die daar staan, zijn de e-mailadressen waarvan de e-mails onder jou accountnaam staan. Hopelijk heeft dit je geholpen, Woetsha. Bewerkt: 27 juni 2007 door Woetsha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.