DEF Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 ik was laatst een beetje aan het rondrijden in fort carsen om die man in het zwart optezoeke (waar ik ook nog dat lompe vliegtuig bij iemand op de oprit vond)tot dat ik die drive in bios zag Ik dag misschien is er wel een film ofzow of gebeurt er misschien nog wat s avonds. dus ik w8en tot dat het donker werd en om 12 uur hoorde ik allemaal geluid achter me... ik keek om stond het film huisje in lichtelaaie :blink: dus ik foto gemaakt nie eg zo biezonder gewoon een huis in brand maar is dit bij meer mensen overkomen want de volgende dag gebeurde er nix Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 .... tot dat ik die drive in bios zag ... Ik heb die hele drive in bios nog nooit gezien. waar is die dan precies? :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 helemaal aan de oost kant van fort carson er hangt ook bilbord langs de weg staat ook drive in bios op volgensmij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 helemaal aan de oost kant van fort carson er hangt ook bilbord langs de weg staat ook drive in bios op volgensmij oh, oke. dan ga ik binnenkort ff kijken. (dat zal morgen worden, want ik moet straks weg) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Welke stad is Fort Carson Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 is in de desert van lv in de buurt van de dam Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 ik was laatst een beetje aan het rondrijden in fort carsen om die man in het zwart optezoeke (waar ik ook nog dat lompe vliegtuig bij iemand op de oprit vond)tot dat ik die drive in bios zag Ik dag misschien is er wel een film ofzow of gebeurt er misschien nog wat s avonds. dus ik w8en tot dat het donker werd en om 12 uur hoorde ik allemaal geluid achter me... ik keek om stond het film huisje in lichtelaaie :blink: dus ik foto gemaakt nie eg zo biezonder gewoon een huis in brand maar is dit bij meer mensen overkomen want de volgende dag gebeurde er nix dat lompe vliegtuig is een vliegtuig dat neergestoort is en soms niet ontploft <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 klare onzin wat nergens op slaat vind ik <_< . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puke Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 ik was laatst een beetje aan het rondrijden in fort carsen om die man in het zwart optezoeke (waar ik ook nog dat lompe vliegtuig bij iemand op de oprit vond)tot dat ik die drive in bios zag Ik dag misschien is er wel een film ofzow of gebeurt er misschien nog wat s avonds. dus ik w8en tot dat het donker werd en om 12 uur hoorde ik allemaal geluid achter me... ik keek om stond het film huisje in lichtelaaie :blink: dus ik foto gemaakt nie eg zo biezonder gewoon een huis in brand maar is dit bij meer mensen overkomen want de volgende dag gebeurde er nix dat lompe vliegtuig is een vliegtuig dat neergestoort is en soms niet ontploft <_< Nee das niet waar volgens mij, ik heb t ook een keer gezien, hij stond echt netjes op de oprit, met 1 vleugel half in het huis gespawnd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aegis Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 ja dat vliegtuig staat wel vaker op die plek want ik haal um soms op om ff ergens naar toe te vliegen. Dus het is niet een vliegtuig wat neergestort is, of het stort steeds op dezelfde plek neer (wat mij niet lijkt..):lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 ik was laatst een beetje aan het rondrijden in fort carsen om die man in het zwart optezoeke (waar ik ook nog dat lompe vliegtuig bij iemand op de oprit vond)tot dat ik die drive in bios zag Ik dag misschien is er wel een film ofzow of gebeurt er misschien nog wat s avonds. dus ik w8en tot dat het donker werd en om 12 uur hoorde ik allemaal geluid achter me... ik keek om stond het film huisje in lichtelaaie :blink: dus ik foto gemaakt nie eg zo biezonder gewoon een huis in brand maar is dit bij meer mensen overkomen want de volgende dag gebeurde er nix dat lompe vliegtuig is een vliegtuig dat neergestoort is en soms niet ontploft <_< Nee das niet waar volgens mij, ik heb t ook een keer gezien, hij stond echt netjes op de oprit, met 1 vleugel half in het huis gespawnd. hij stoort wel neer zag hem tegfen de bomen aan vliegen en toen kwam het neer op die oprit in fort carson hij staat er vaker omdat hij daar vaker neerstoort en niet altyd ontploft en vandaar dat je hem kan jatten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 ik was laatst een beetje aan het rondrijden in fort carsen om die man in het zwart optezoeke (waar ik ook nog dat lompe vliegtuig bij iemand op de oprit vond)tot dat ik die drive in bios zag Ik dag misschien is er wel een film ofzow of gebeurt er misschien nog wat s avonds. dus ik w8en tot dat het donker werd en om 12 uur hoorde ik allemaal geluid achter me... ik keek om stond het film huisje in lichtelaaie :blink: dus ik foto gemaakt nie eg zo biezonder gewoon een huis in brand maar is dit bij meer mensen overkomen want de volgende dag gebeurde er nix dat lompe vliegtuig is een vliegtuig dat neergestoort is en soms niet ontploft <_< Nee das niet waar volgens mij, ik heb t ook een keer gezien, hij stond echt netjes op de oprit, met 1 vleugel half in het huis gespawnd. hij stoort wel neer zag hem tegfen de bomen aan vliegen en toen kwam het neer op die oprit in fort carson hij staat er vaker omdat hij daar vaker neerstoort en niet altyd ontploft en vandaar dat je hem kan jatten maar dan is het tog nog wel lomp dat hij er staat en bij mij staat hij er altijd en soms ontploft hij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 (bewerkt) Als je een foto hebt gemaakt, post hem dan, kunnen wij het ook zien Bewerkt: 16 december 2004 door lepertum Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 hoe moet ik m poste Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Ga naar een upload site, Upload de foto daar. Kopieer de IMG code naar het typvak(van het forum) en klik op ok. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts