DEF Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 wat is de uploud site Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 ga hier heen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 nou hier is dat brandend huis dan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 lekker zo'n ding op de oprit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MichelPS2 Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 dat vliegtuig zag ik daar ook een keer staan . maaar volges mij is die gwoon neergestort volges mij storte vliegtuigen vaak op de zelfde plek neer , net als op mt. chiliad Trouwes is het niet vreemd dat er hlemaal geen bestuurder in de vliegtuige zit :blink: best spooky of niej..... :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 maar als die neergestort zou zijn moet hij tog kapot zijn en hij staat er altijd bij mij. misschien bug Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 maar is dat brandende huis al vaker voorgekome?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 het kan ook wel weer zoiets voor de grap uit een film zijn nagemaakt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 het kan ook wel weer zoiets voor de grap uit een film zijn nagemaakt. wat? die brand Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 neej dat vliegtuig. me neef had er nog laats iets over iets met een vliegtuig wat vast zit (waar je niet mee kan opstijgen enal door zoon paal)dat zoiets in zoon film was ja ik vraag nog wel een keer beetje raar hoe hij dat zij. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 ik denk nie dat t van een film is. t is gewoon een bug lijkt me eerder die brand uit een film Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 (bewerkt) ik ga nu op onderzoek als ik iets heb ontdekt zet ik het erneer niks bijzonders je zag dat de vliegtuig was gespawnd maar soms iet verkeert en dan ontploft die heb ik net gezien je gaat even weg en het ontplofte vliegtuig is eg en alleen de brand nog wat soms op het huis is begonnen te branden. niet veel bijzonders denk ik. Bewerkt: 16 december 2004 door easter egg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 die brand komt ook soms op andere plekken heb ik gehoord Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Hey Def, ga eens je edit knopje gebruiken! Je bent continu aan het dubbelposten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 wacht ik was barbara(ex met 2 kids) an het daten en zij vertelt nogal veel en ze zij ook:my husband had a plane crash by the big ear.mischien is dat t! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts