DEF Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 wacht ik was barbara(ex met 2 kids) an het daten en zij vertelt nogal veel en ze zij ook:my husband had a plane crash by the big ear.mischien is dat t! nee want het vliegtuig is niet neergestort het spawned daar alleen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 wacht ik was barbara(ex met 2 kids) an het daten en zij vertelt nogal veel en ze zij ook:my husband had a plane crash by the big ear.mischien is dat t! ik vind het een beetje vergezocht als je het mij vraagt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Maak er dan een foto Van ofsow. Kunne wij er allemaal van genieten. Wel gek ik heb ut nooit gezien. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 zijn al foto s op de site pagina terug. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 nou hier is dat brandend huis dan de politie wordt laaiend (erg boos) als hij dít ziet B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 wat ik me afvraag is dit waar ,ga er met een flametrower over en heb je het zelfde effect. kun je er geen filmpje ervan maken want dit is bij niemand gebeurt... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 9 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 ik begreep ook niet hoe t gebeurde daarom meteen een foto gemaakt later nog maar keer daar gestaan om 12 uur en gebeurde gewoon nix Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 mischien is het een domme reply maar het vliegtuig dat op de oprit staat is er 1 met 2 propellers, en die easter egg die altyd neerstort is tog een WWII vliegtuigje??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 nou nee er zijn bij mij ook een paar helicopters neergestort Zomaar dus dat kun je niet zeggen :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Colt Killer Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 Er staat daar een beagle. Maar ik heb het ook nog nooit meegemaaakt die brand :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2005 ik vind het heel geheim zinnig :huh: :o ik heb die beagle ook wel eens zien staan helemaal heel en er zat niemand in maar ik was toen ambulance missies aan het doen duszz ik kon niet kijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2005 Maar kan iemand de Exacte plek geven van de Beagle in Fort Carson? Ik vind hem maar niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2005 volgenmij staat hij er pas nadatje het spel hebt uigespeelt maar hij staat iedergeval op de oprit van een van de huisjes met 2 amerikaanse vlaggen aan t dak Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2005 volgenmij staat hij er pas nadatje het spel hebt uigespeeltmaar hij staat iedergeval op de oprit van een van de huisjes met 2 amerikaanse vlaggen aan t dak Ik heb het spel al uitgespeeld.(Storyline) Ik zal straks even gaan kijken(waarschijnlijk vandaag niet meer) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2005 dat met dat filmhuisje lijkt mij ook wel vet ff uitteste tnx for the tip Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts