Jump to content

fort carson

DEF

Recommended Posts

hmmm... ziet dat WO2 vliegtuigje er ongeveer et zelfde uit als een stuntplane maar dan iets anders want dan heb ik hem gevonden... ik vind het moeilijk om uit te leggen maar als ik thuis ben maak ik wel ff een kaatrje, ik hoop dat ik hem dan op deze site krijg maar ik zoek wel ff op maar ik weet nie eens zeker of het wel het vliegtuigje is dat jullie zoeken maar ik geef het kaartje strax wel ff, eerst school :angry:

p.s. ik heb dat grote stratiquo ( wee nie hoe je et schrijft ) boek en daar staat bij voertuigen/ vliegtuigen ook mystery plane met zoon plaatje van een vraag teken dusse mischien is dat dat vliegtuigje wel

greetzzz

Delen op andere websites

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DEF

17

• easter egg

4

• Friend of Zweed

3

• Silverwing

3

1 ding weet ik zeker, het is geen rustler, een chop dinges ofzo maar ik heb dat kaartje nu in mijn computer staan maar ik weet niet hoe ik hem op het forum moet zetten want als ik op img druk moet ik een site opgeven en dat plaatje staat niet op een site maar op mijn computer dus wil je me ff uitleggen hoe dit moet?

Delen op andere websites

1 ding weet ik zeker, het is geen rustler, een chop dinges ofzo maar ik heb dat kaartje nu in mijn computer staan maar ik weet niet hoe ik hem op het forum moet zetten want als ik op img druk moet ik een site opgeven en dat plaatje staat niet op een site maar op mijn computer dus wil je me ff uitleggen hoe dit moet?

als je ff terugleest zie je het staan maar je moet ff hierheen gaan dan klik je op bladeren dan zoek je je plaatje op druk je op host it kopieert de link (url) hierheen en klaar ben je

Delen op andere websites

heyyyyzzz... dit is echt niet leuk hoor, ik wil dat plaatje zo graag plaatsen, ik weet nu hoe dit moet maar dat stomme *** ding zegt de hele tijd --> DE VOLGENDE FOUT(EN) ZIJN GEVONDEN

Sorry, maar dynamische variabelen in de tags zijn niet toegestaan

Ik snap er niks van.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...