Jump to content

Waar kan ik een goede IP Logger vinden?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zoek al een tijdje naar een goeie en simpele IP Logger voor mijn website zodat ik weet wie er op komt, een banscript heb ik al, die heb ik effe snel in elkaar kunnen flansen, maar ik heb daar niks aan als ik niet weet wie er op mijn site komt. Dus weet iemand waar ik een goeie logger kan vinden die de log naar een txt of html file schrijft?

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien kan je hier en hier eens kijken. Ik wou ook ooit eens een lullig websitje beginnen, en strandde op deze websites aan. Als je ''Ip Logger'' in Google intypt, krijg je deze websites ook. Misschien heb je er iets aan. ;) Anders is er nog wel een andere klantenservice medewerker van Gtaforum die je kan helpen. :7

Succes ermee!

Gr,

Michiel23 :cya:

Edit: De tweede link, is Engels. Weet niet of je Engels best is, ik hoop het. En er staan ook een paar op die website die betaald zijn.

Bewerkt: door Michiel23
Geplaatst:
Anders is er nog wel een andere klantenservice medewerker van Gtaforum die je kan helpen. :7

Wie weet :7

Wat je zou kunnen proberen is Google Analytics. Hiervoor moet je een account bij Google aanmaken (je kan ook je eigen account gebruiken als je er al een hebt) en je dan aanmelden bij Google Analytics. Je moet je site invullen, een klein JavaScriptje in je hoofdpagina plaatsen en Google kan aan het werk. Of je ook ip's los kan zien, weet ik niet precies, maar je kan wel zien hoeveel bezoekers je website bezoeken en waar ze vandaan komen, welke pagina's ze bekijken en zo meer. Tevens is het in het Nederlands ;)

Kortom, de moeite waard om eens te proberen, tenzij je iets tegen Google hebt :bier:

Geplaatst:

Je hebt als het goed is helemaal geen logger of andere privacy schendende dingen van andere bedrijven nodig.

Bij elk webhostingpakket zitten zo'n beetje accesslog en error log statistieken.

Tevens zit er bij elk forumsysteem/CMS/blogsysteem een tool om te zien wie met welk IP posten.

IP's kan je daarna blokkeren in je .htaccess file door het volgende regel voor regel toe te voegen:

deny from 127.0.0.1

Waarbij 127.0.0.1 natuurlijk het betreffende IP is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...