qbdown Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Hallo allemaal, Is het mogelijk Savegames van de PC naar PS2 toe te converteren? Dan nog iets, de PS2 savegame die op deze site staat (100% Savegame) is voor de UK PAL versie. Omdat ik de Platinum Versie van een vriend heb geleend kan ik deze dus niet spelen. De platinum versie van mijn vriend is: EU PAL. Is er een mogelijk om deze om te zetten? Dankjewel, Robbin237 Reageren
ContRa Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Tot nu toe ik weet kan je geen dingen van de computer naar een ps of zo verplaatsen.. Reageren
Dastard Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Tot nu toe ik weet kan je geen dingen van de computer naar een ps of zo verplaatsen.. Jawel hoor.Kijk maar eens in het PS2 Savegame aanvraag topic in de LCS Sectie. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Het is mogelijk om van PS2 savegames naar PC te brengen, en andersom. Dit zijn echter niet dezelfde savegames. Savegames voor op de PC zijn niet bruikbaar als savegame op de PS2, en zo zijn de PS2 savegames niet bruikbaar voor de PC. Dit is ook niet te converteren of iets dergelijks. Volgens mij is het ook niet mogelijk om verschillende versie savegames van de PS2 te converteren zodat het een andere versie wordt. Correct me if I'm wrong. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.