Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: God of War

Design: Signature

Size: Max. 500x150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inleveren: Volgende week maandag (of eerder)

Iemand? :engel:

Geplaatst: (bewerkt)
Onderwerp: God of War

Design: Signature

Size: Max. 500x150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inleveren: Volgende week maandag (of eerder)

Iemand? :engel:

Ik wil het wel proberen ^_^

Mijn Photoshop ligt eruit, volgende week krijg ik een nieuwe pc, dan kan ik weer PS'sen. Ik kan dus niet deelnemen aan deze battle.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:
M4X ?

Bij 'tijd van inlevering' had ik volgende week maandag ingevuld, dus morgen lever ik mijn signature in ;)

Geplaatst:

Ik stem op M4X omdat m4x aardig is :clown:

En nu even serieus M4X's sig is een geheel, de kleuren passen bij elkaar er hangt een mysterieus sfeertje omheen, goed gedaan =]

TLRich jouw sig is ook zeker niet slecht, maar hij ziet er een beetje onaf uit, je tekst is niet heel goed te lezen, ik zie geen border en de kleuren zijn een beetje eentonig. Als je deze sig in de showroom zou plaatsen zou ik je denk ik een 7/10 geven en m4x een 9/10, vandaar mijn stem voor M4x =]

Geplaatst:

M4X:

Zeker een mooie sig, zitten mooie effecten in en ook een mooie tekst. Alles ziet er heel mooi uit verder. Hier mis ik vrijwel niets aan. Mooie border ook, deze maakt de sig wel helemaal af! :)

TL rich:

Ook wel een mooie sig, maar ik mis een border. Ook de effecten vind ik niet zo spetterend. Ik vind het ook een beetje één kleur (rood). Hierdoor vind ik het nogal saai, als je begrijpt wat ik bedoel.

Conclusie:

Mijn stem gaat toch naar M4X. Jammer, TL rich, volgende keer beter. :)

Geplaatst:

M4X: Mooie sig met een mooie border, Render zit goed in je sig en het logo staat ook mooi in je sig.

Ook het kleurgebruik over je hele sig is goed, dit maakt je sig een mooi geheel :)

TL Rich: Best mooie sig, alleen vind ik je tekst niet mooi en jammer dat aan de rechterkant je sig leeg is.

Een border ofzoiets had bij deze sig ook wel mooi gestaan denk ik.

Mijn stem gaat dus naar M4X

Geplaatst:

Winnaar M4X +1 punt voor jou. :tu: Verliezer TL rich, volgende keer beter. ;)

Closed en ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...