Jorien Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Hallo, ik ben bij een missie waar je een mevrouw uit een brandend huis moet redden. Maar ik verbrand telkens. Moet je een brandblusser ofzo gebruiken en waar is die vrouw in dat grote huis?? Alvast bedankt, Groetjes Jorien Reageren
Pete-R Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Je hebt inderdaad een brandblusser nodig. Die vrouw is boven. Als je haar eenmaal gevonden heb moet je haar nog mee naar beneden nemen. Reageren
ivo Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Het is niet zo heel moeilijk je moet de brandblusser pakken( die ligt in de keuken), en dan het vuur uitspuiten op de weg naar boven.En dan loop je terug het huis uit--->> mission passed Reageren
BrokenTable Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 eerste level 12 van de Firetruck missie halen, dan ben je fireproof. Reageren
ivo Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Zijn de missies van firetruck makkelijk te halen? Reageren
Daan Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Zijn de missies van firetruck makkelijk te halen? Ja. Reageren
wouterajaxalmere Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 je kan ook een brandblusser vinden in een restaurant daar in de keuken licht er 1!!! B) Reageren
itsme Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 jongens.. ik kan de trap niet vinden in het huis :unsure: Reageren
Dutsj Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Hij is helemaal achteraan in het gebouw. aan de linkerkant als ik het me nog kan herinneren Reageren
itsme Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 okay.. dankje gelukt bij die missie van sweet daarna.. hoe moet je dan je gangleden meenemen? want dan moet je dat territorium van ide andere gang veroveren.. maar kan je ook je vrienden meenemen of moet je het zelf doen?? Reageren
Dutsj Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Je kunt gangleden selecteren door op R1 te drukken ( als je voor 1 staat ), er komt dan een groen ronddraaiend icoontje op hem.. Als je dit ziet moet je naar boven drukken op de D-pad en je zult linksbovenin het scherm een balkje groen zien worden met ''Gang Strength'' Reageren
love the gang Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Die lady heet Denise waar je later mee moet uitgaan Reageren
i kill ryder! Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Het is niet zo heel moeilijk je moet de brandblusser pakken( die ligt in de keuken), en dan het vuur uitspuiten op de weg naar boven.En dan loop je terug het huis uit--->> mission passed of je doet een paar keer een wapen cheat met brandblusser. Reageren
X-TX Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Het is niet zo heel moeilijk je moet de brandblusser pakken( die ligt in de keuken), en dan het vuur uitspuiten op de weg naar boven.En dan loop je terug het huis uit--->> mission passed of je doet een paar keer een wapen cheat met brandblusser. veel doen Zonder cheats, een word aangeraden door R* om zonder cheats te doen <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.