king of gta san andreas Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 ik weet niet of dit al bekend is maar..... als je een jetpack hebt en je drukt (op de ps2) r1 in ga je langzaam omhoog en nog steeds vooruit. r1 is bij mij "manual aim". ps: voor de computer dacht ik dat je NUMO moest indrukken maar dit weet ik niet zeker. ook kun je dit beter niet in een drukke straat doen want dan richt cj op de mensen. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 grappig dat wist ik nog niet. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Op de PC is dat toch gewoon vooruit en omhoog indrukken? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Op de PC is dat toch gewoon vooruit en omhoog indrukken? Ik heb net nog GTA SA gespeeld en ik was toevallig ook nog eens in een jetpack aan het vliegen, en als ik vooruit wil gaan en ondertussen geef ik gas (of wat het ook mag zijn), ga ik vooruit maar ik ga wel langzaam naar beneden. Reageren
spoeky Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Op de PC is dat toch gewoon vooruit en omhoog indrukken? Ik heb net nog GTA SA gespeeld en ik was toevallig ook nog eens in een jetpack aan het vliegen, en als ik vooruit wil gaan en ondertussen geef ik gas (of wat het ook mag zijn), ga ik vooruit maar ik ga wel langzaam naar beneden. Op pc kan je pijltje omhoog en pijltje nar links/rechts inhouden. Je vliegt dan wel schuin, maar je verliest bijna geen hoogte. Reageren
king of gta san andreas Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Op de PC is dat toch gewoon vooruit en omhoog indrukken? Ik heb net nog GTA SA gespeeld en ik was toevallig ook nog eens in een jetpack aan het vliegen, en als ik vooruit wil gaan en ondertussen geef ik gas (of wat het ook mag zijn), ga ik vooruit maar ik ga wel langzaam naar beneden. ja, maar als je r1(manual aim ,zie screenshot) indrukt niet dan ga je juist langzaam omhoog. Bewerkt: 26 juni 2007 door king of gta san andreas Reageren
PIERRO P Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Ik heb het ook geprobeert maar je zakt langzaam naar beneden. Ook al houd je de R1 knop ingedrukt. Waarom zou je op gelijke hoogte blijven vliegen als je de R1 ingedrukt houd De R1 is om de richten met je wapen. Reageren
king of gta san andreas Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Ik heb het ook geprobeert maar je zakt langzaam naar beneden. Ook al houd je de R1 knop ingedrukt. Waarom zou je op gelijke hoogte blijven vliegen als je de R1 ingedrukt houd De R1 is om de richten met je wapen. ik ga toch echt omhoog. probeer het eens met een micro-smg. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Ik heb bijna altijd een Micro SMG bij me en ik heb dit nog nooit gemerkt. Waarom zou een Micro SMG een ander resultaat geven? Reageren
king of gta san andreas Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Ik heb bijna altijd een Micro SMG bij me en ik heb dit nog nooit gemerkt. Waarom zou een Micro SMG een ander resultaat geven? omdat ik altijd een micro-smg vast heb. vind ik wel raar dat het bij jou niet werkt. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Volgens mij is dit afhankelijk in hoeverre je de linker stick naar voren duwt: - volledig naar voren geeft de meeste voorwaartse snelheid maar je daalt langzaam - tot halverwege en je vliegt recht vooruit zonder hoogte te verliezen maar de voorwaartse snelheid is iets minder - in het midden, geen voorwaarste snelheid en je stijgt alleen, mits je natuurlijk de X gebruikt. Voor de exacte stand v/d linker stick om geen hoogte te verliezen is het een kwestie van uitproberen, als je het eenmaal onder de knie hebt kan je op deze manier wat makkelijker door het Hidden Interior Universe voortbewegen, zorg wel voor een parachute om te zien of je hoogte verliest of wint. Reageren
king of gta san andreas Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 ik zal precies zeggen hoe ik het doe: linker analoog helemaal naar voren x ingedrukt houden en r1 ingedrukt houden misschien lukt het nu. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.