getsume Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Hey! Ik ben hier iig al een tijdje aant rondneuzen, en ik vroeg me een ding af over GTA:SA.. Op sommige Screenshots zie ik mensen die zonder shirt lopen, hoe doe je dat? ik wil dat ook wel, veel beter dan iig zo'n groen shirtje.. thnx! Reageren
-eend- Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) In een huis heb je een kleren kast. Ga daar in en doe: Remove items en doe dan je kleren uit Die kleren komen terug in de kast voor als je ze weer aan wilt. Bewerkt: 26 juni 2007 door -eend- Reageren
game~skater Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) in je wardrobe bij dat menu...daar kan je kiezen voor remove clotes(of zo iets) hoop dat je er iets mee kan.. nick iets te laat Bewerkt: 26 juni 2007 door gamelovertje Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ook al remove je al je kleren, jij behoudt alleen een onderbroek De rest kan je weghalen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.