QueenZ Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Ik heb de Monster-truck alleen nog maar in de missie gezien.. weet iemand waar ik hem nog meer kan vinden?.. alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 (bewerkt) gebruik de zoekmachine heb een kaartje gemaakt Bewerkt: 14 december 2004 door gta-SA fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
QueenZ Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 k thnx.. kzal zo ff kijken of ik 'm vind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 k thnx.. kzal zo ff kijken of ik 'm vind hij is ergens onder die brug bij wat caravans Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 daar idd of je moet 5 auto's exporteren dan kun je hem importeren voor een beetje geld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jorran Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 daar idd of je moet 5 auto's exporteren dan kun je hem importeren voor een beetje geld Maar ik heb gehoord dat je dan een speciale moster-truck krijgt. Is dat zo? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove_Street_Gang_Member Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 daar idd of je moet 5 auto's exporteren dan kun je hem importeren voor een beetje geld Maar ik heb gehoord dat je dan een speciale moster-truck krijgt. Is dat zo? :huh: nee je kan dan een gewone monster truck kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 (bewerkt) je krijgt als je die 8-track in het los santos stadion wint denk ik Bewerkt: 14 december 2004 door gta-SA fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Je krijgt ze anders gekleurd , Die van Michelle is anders en die van stadia is anders .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 het makkelijkste is gewoon 8-track halen,.. dan krijg je nog een mooie amerika versie ook :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 ik heb die van 8-trak heel simpel en je krijgt hot ring als bonnus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.